Portrete sublime – sfinții Indiei


Azi am văzut link-ul cu aceste imagini pe FB și m-am gândit să-l pun și eu aici, să le poată vedea și cei care nu sunt prezenți pe rețelele de socializare:

http://www.boredpanda.org/indian-sadhus-holy-men-beyond-joey-l-cale-glendening/

Și ca să fim în ton:

 

10 Comments (+add yours?)

  1. Geo
    Mar 02, 2014 @ 21:19:30

    Mi-au placut pozele si acel filmulet de vreo patruzeci de minute, din punct de vedere artistic. Pacat ca a fost doar atat si nu au intrat in detalii. Acei Aghori sunt foarte putini la numar, probabil cateva sute in toata India. Sunt venerati atat Shiva cat si Kali, de catre acei Aghori. Despre Kali am mai vorbit, este aspectul cel mai terifiant al lui Shakti si una din cele zece forme ale lui Adi Shakti, consoarta lui Shiva. Cuvantul Kali vine de la Kala, de altfel un alt nume a lui Shiva, care are sensul de timp, moarte, negru. De Shiva nu mai are rost sa spun, cred ca majoritatea celor de aici stiu ce sau cine este.
    Puteau sa-i intrebe mai mult despre semnificatiile acelori ritualuri, de ce fac ceea ce fac s.a.m.d. De exemplu, prin cele trei linii albe de pe frunte este reprezentat Shiva, un simbol al lui Shiva. Se spune despre Kali ca isi face simtita prezenta mai ales in locurile unde moarte este prezenta, de asta viziteaza acei Aghori cimitire, mediteaza langa morti sau chiar deasupra lor, se imbaiaza in cenusa lor si ce mai fac ei pentru a arata natura iluzorie si trecatoare a lucrurilor.

    Cat despre discutia voastra, nici eu nu am mai intalnit ummbakkum, doar un cuvant asemanator (ummakkum) in tamil/malayalam. Nu gasesc melodia interesanta dar am vazut ca multi sunt incantati, deci e vorba de gusturi. Nu stiu nici ce e cu moda asta la ei de a promova vedete din afara, au si ei o gramada de talente, dar e treaba lor.

    Reply

    • Hedwig Silver
      Mar 03, 2014 @ 10:05:05

      da, multe dintre filmulețe astea sunt făcute pentru a se promova pe sine (fotografi, bucătari etc.), nicidecum să promoveze cultura Indiei sau aspecte ale tradiției ei; cât despre melodia în care dansează Lulia (îmi place cum au botezat-o indienii), în afara faptului că e o linie melodică ritmată, nu are nimic care să o facă deosebită; desigur discutăm de gusturi😀; iar despre moda de la Bollywood cu vedetele străine, aș avea multe de spus, dar mă abțin că nici așa nu le pasă de părerea noastră (iar indienii pot să saliveze în liniște…)

      Reply

  2. Cristi
    Mar 02, 2014 @ 12:44:16

    Esenta e ca industria muzicala e condusa in mare parte de illuminati. Michael Jackson, spre exemplu, “a incercat ” sa vrobeasca despre asta indirect ( fiindca nu putea spune in direct la televzor: ” Da, mai, illuminati e in spatele tuturor” a vorbit tousi despre manipulare si alte chestii) . Din cazua culorii sale, illuminati nu au vrut sa-i promoveze albumele, totusi, MJ si-a dat consimtamantul sa promoveze anumite semne satanice, in melodii cum ar Thriller, Bad Boy, in concerte etc.. Dar illuminati aveau ceva impotriva lui ( tot din cazua culorii) si i-au stricat imaginea in toata America, din senin au aparut persoane care l-au acuzat pe MJ de pedofilie, ca e homosexual, ca e agresor de copii, declaratii fulger din aprtea unor persoane necunoscute cu fel de fel de injurii si acuzatii care nu erau adevarate. MJ a incercat sa le transmita un mesaj ” sefilor” illuminati prin intermediul UNEI MELDOII : they don’t care about us in care intr=o secventa MJ sta langa un zid pe care desenat ochiul illuminati si zice , daca bine tin mine” tot ce vreau sa spun este ca
    lor chiar nu le pasa de noi,loveste-ma, uraste-ma,niciodata nu poti sa ma rupi,raspunde-mi, infioara-ma, niciodata nu poti sa ma omori. dUPA MOARTEA LUI MJ fata lui a delcarat public ca niciodata nu si-a dat seama despe cine vorbea tatal sau in acea melodie, abia acum si-a dat seama ca era vorba de illuminati: am si cateva linkuri care mi se par mai sugestive :

    scuze de mesajele astea lungi, asta e ultimul, promit !

    Reply

  3. Cristi
    Mar 01, 2014 @ 15:07:25

    Apropo de asta, se vede ca acel coregraf D’Souza e illuminat ( dupa cum a declarat). Uita-te la miscarea asta din videocip cu Umbakkum si la clipitul din ochi, astea sunt miscari illuminati . Era de asteptat si mai e si acel gest cu degeele de pe la inceput care e tot illuminati.

    Reply

    • Hedwig Silver
      Mar 01, 2014 @ 18:18:57

      nu știu când și unde a declarat așa ceva (dacă ai un link, aș fi curioasă să văd și eu), dar de la a avea o credință până la a insera pe ascuns mișcări cu caracter esoteric mi se pare cale luuuuuuuuuuuuuuuuuuuungă (să fim serioși, omul nu pare un fanatic religios, sunt doar niște mișcări)

      Reply

      • Cristi
        Mar 01, 2014 @ 19:33:39

        A, nu, nu ma intelege gresit, eu nu vorbesc de credinta si de necredinta sau de idei religioase, in plus illuminati nu are treaba cu religia (cel putin asa cred ei, dar are un impact spiritual pe care oricine il poate vedea). Eu nu sunt nici obsedata de lucrurile astea, crede-ma, dar stiu ca in Occident exista obiceiul asta de a creea melodii cu mesaje criptice, oculte care par a fi altceva,am auzit cu urechile mele astfel de melodii care sunt atat de populare, le auzi in timp ce mergi cu autobuzul, in malluri incat te miri de ce auzi. Si melodiile astea nu sunt create de fanatici religiosi sau oameni care vor sa-si impuna doctrina spirituala ( majoritatea dintre ei habar nu au de lucrurile astea si nu au scopul asta exact) .Sper sa nu ma intelegi gresit. O gandire illuminati genereaza inconstient o gama de gesturi si “elemente”illuminati. Nu are treaba cu fanatismul sau asemenea lucruri, e altfel..

      • Hedwig Silver
        Mar 02, 2014 @ 10:18:10

        înseamnă că eu am o altă concepție despre ceea ce reprezintă încriptarea gesturilor sau cuvintelor în artă; cât despre illuminati, nu am citit prea multe despre ei și nici nu știu câtă încredere să am în cărțile despre ei, dar nu pot spune că nu au legătură cu religiosul deloc (chiar dacă ei nu recunosc asta…) eu clar nu aș merge atât de departe cu interpretarea; desigur, fiecare are dreptul la propria părere😀

  4. Cristi
    Mar 01, 2014 @ 15:04:06

    Tu crezi in acesti sfinti ? Adica in puterea si in intelepciunea lor ???
    Apropo, vroiam sa te mai intreb ceva, poate ai vazut noul videoclip al lui Iulia Vantur, melodia aceea din O teri, ce inseamna Umbakkum ????

    uite linkul de pe youtube : http://www.youtube.com/watch?v=6MAnr9p_qpg

    Iti place melodia ?

    Reply

    • Hedwig Silver
      Mar 01, 2014 @ 18:16:48

      nu pot să zic că într-adevăr cred pentru că nu sunt hindusă; cert este că există oameni cu har în toate religiile lumii (cât la sută e mit și cât adevăr, nu sunt în măsură să comentez, dar nu pot nega existența lor) habar nu am ce însemnă titlul melodiei (cred că e un cuvânt inventat); melodia îmi displace profund

      Reply

Lasă un comentariu

