LECŢIA 1 HINDI – ALFABETUL (VOCALELE) PARTEA I


Dragă cititorule,

M-am gândit că ţi-ar plăcea să poţi explora limba HINDI din intimitatea casei tale…Aşadar am să încerc să-ţi satisfac curiozitatea prin lecţii săptămânale de ortografie, gramatică şi alte lucruri utile, sperând ca la sfârşit să poţi citi şi scrie singur!

La rândul meu, sunt doar studentă aşa că nu le ştiu pe toate, însă dacă ai întrebări voi face tot posibilul pentru a-ţi da un răspuns cât mai clar… Şi încă ceva: TU decizi dacă vrei ca lecţiile să se oprească; dacă nu observi nici un progres sau ţi se pare prea dificil…oprim totul!

Îţi spun de pe acum că merită să investeşti timp şi efort! MULT SUCCESSSSS!

Dacă vrei, poţi să-mi trimiţi răspunsurile prin e-mail iar eu ţi le voi corecta…

SPOR LA EXERSAT! NU UITA “REPETITIA MATER STUDIORUM EST”!

109 Comments (+add yours?)

  1. Sebastian01
    Jan 13, 2016 @ 13:01:15

    Tare,dar tu cum ai invatat Hindi ? Cat timp tia luat sa inveti Hindi?Esti baiat sau fata?Cati ani ai? Stai in india?Cum pot sa invat repede Hindi?Daca exersez in fiecare zi in cat timp crezi ca o sa stiu sa scriu bine ?

    Reply

  2. anamaria
    Jan 26, 2015 @ 10:33:22

    Vreau sa anvat hindi

    Reply

  3. feliciarus
    Nov 24, 2013 @ 00:29:15

    Imi doresc din toata inima sa invat hindi,ador absolut totul la India…incepand de la filme pana la cultura samd
    Rugamintea mea este sa postezi mai multe filmulete cu lectii
    Multumesc din suflet pt tot ceea ce faci

    Reply

  4. roberta
    Jun 27, 2013 @ 20:46:16

    alea*

    Reply

  5. roberta
    Jun 27, 2013 @ 20:45:17

    da la ale ma refeream stiu ca sunt vreo 22 care din ele este?

    Reply

    • Hedwig Silver
      Jun 28, 2013 @ 08:19:10

      draga mea Roberta, nu există mai multe feluri de hindi; există însă într-adevăr 22 de limbi oficiale în India, printre care și hindi; îți recomand cu căldură să citești informațiile de pe wikipedia (sunt reale) pentru că ceea ce știi tu e cam departe de realitate

      Reply

  6. roberta
    Jun 14, 2013 @ 15:05:13

    Buna,imi poti spune ce hindi e asta caci stiu ca sunt mai multe categori.multumesc:)

    Reply

    • Hedwig Silver
      Jun 14, 2013 @ 16:06:28

      nu știu la ce te referi prin categorii de hindi; hindi e una singură; mă gândesc că te referi la dialecte care sunt cu totul altă poveste… te rog să detaliezi

      Reply

  7. livia
    Apr 20, 2013 @ 19:57:16

    Buna,
    Ma numesc Livia si doresc sa invat ceva hindi.
    Chestia este ca nu prea inteleg ce scrie pe paginile acelea anterioare redactate de mana.
    Emailul meu este livia.puscasu@yahoo.com
    Poti sa-mi trimiti si mie te rog,informatiile de mai sus?
    Pot sa le printez sa-mi asigur un studiu mai usor,imi este greu sa invat pe calculator.Ce sa-i faci,sunt unii mai conservatori.
    Sa ai o zi misto maine.

    Reply

    • Hedwig Silver
      Apr 21, 2013 @ 15:05:25

      pozele se pot mări și salva; dacă le-aș fi scris pe calculator le-aș fi postat așa de la bun început… se pot printa imaginile și așa doar că trebuie mărit contrastul să se vadă scrisul

      Reply

  8. Semota Flaviu
    Mar 04, 2013 @ 18:57:59

    daca va place muzica indiana cautati melodia SAR PAR TOPI LAL a naarghitei (stiu ca nu mai e printre noi si spre rusinea mea nu am auzit de ea decat dupa moartea ei, insa pentru a reusi sa cant melodiile ei am accesat acest site) nu vreau sa fac reclame sau ceva de genul, insa melodia aceasta mi-a deschis interesul pentru limba si cultura hindi (apropos in hindi naarghita inseamna ”vocea regilor” asa am auzit)

    Reply

    • Hedwig Silver
      Mar 05, 2013 @ 16:38:09

      „sar pe topi” nu e melodia naarghitei – e ceea ce acum numim un cover (o melodie preluată de cineva și cântată după pripriile preferințe)… cât despre numele „naarghita” el nu înseamnă nimic… e un compus într-adevăr din „gitaa” ce înseamnă cântec și „naar” invenția româncei… asta declara și dânsa la un moment dat

      Reply

  9. floryn
    Feb 16, 2013 @ 23:37:01

    ma bucur ca am gasit saitu va rog sa ma ajutati sa inteleg mai bine daca se poate multumesc uite id meu yyo_floryn ceaw!

    Reply

    • Hedwig Silver
      Feb 17, 2013 @ 15:08:57

      dragă florin, te invit să îmi trimiți un mail dacă ai întrebări (asta după ce ai studiat materialele postate, nu înainte) dar pot să te asigur că eu nu folosesc yahoo messenger

      Reply

  10. Ella
    Jan 02, 2013 @ 20:44:21

    Vreau sa invat hindi

    Reply

  11. macovei gabriela
    Nov 21, 2012 @ 19:15:44

    sall ma numesc macovei gabriela si de la 9 ani incerc sa gasesc ceva sa invat limba hindi dar nimik pana o prietena d a mea ce a descoperit acest sait si mi la aratat si mie te iubesc sin ma pun cu burta pe carte ca sa invat aaaaaa de unde pot face rost sa cumpar haine indiene bijuteri etc penttru fete ma ajuti

    Reply

  12. Raicu Andreea
    Jun 28, 2012 @ 19:07:04

    in sfarsit am gasit un site care ma ajuta sa inteleg ce spun in cele 2 filme care ma inspira(triunghiul iubirii2 si suflete pereche de pe national Tv)te ador !!!!!!!!!!!!!!!!! chiar ma intereseaza dar vreau sa stiu un lucru ce inseamna acel A cu bara deasupra?

    Reply

  13. Raluca
    Jun 18, 2012 @ 20:36:55

    Namaste

    Sunt abolut incantata ca am gasit blogul asta!!!!!!!!!!!!!!Felicitari si mii de multumiri.Eu sunt Ralu , locuiesc in Madrid si fac franceza – engleza – araba la facultate(in limba spaniola evident) , deci daca aveti nevoie de ajutor sau vreti sa invatati spaniola standard , m-am gandit ca ideea ta cu hindi e chiar buna , deci daca pot sa ajut o voi face.Cei interesati sa lase commenturi!Inca o data!!!!!!!!!!Multumiri enorme !

    Reply

    • Hedwig Silver
      Jun 19, 2012 @ 11:56:07

      cu mare drag raluca; o singură remarcă: blog-ul meu nu a fost creat pentru reclame; dacă doreşti să dai meditaţii/sfaturi în privinţa învăţării limbii spaniole te sfătuiesc să dai un anunţ în ziar sau să creezi şi tu un blog😀 mulţumesc pentru înţelegere

      Reply

  14. Andreea
    Jun 10, 2012 @ 13:59:48

    Buna! Am si eu o pagian pe facebook despre India .As putea luat fotografiile sa le adug pe pagina ?:o3:*

    Reply

  15. Ankita
    Apr 21, 2012 @ 09:21:13

    multumesc mult❤

    Reply

  16. Ankita
    Apr 20, 2012 @ 15:21:47

    Buna! As vrea sa iti cer permisiunea sa public lectiile tale pe pagina de FB India Style. Voi scrie ca sunt de pe blogul tau la fiecare poza. Multumesc.Aceste e linkul paginii mele:
    http://www.facebook.com/#!/pages/India-Style/346213198768603

    Reply

  17. love india
    Apr 20, 2012 @ 10:59:41

    buna! as vrea sa iti cer permisiunea de a publica lectiile tare de hindi pe pagina mea de facebook India Style. desigur, nu voi pretinde ca le-am facut eu. voi face reclama blogului daca vrei. daca nu imi dai voie sa public pozele, macar sa distribui videoclipurile tale de pe youtube unde se vede clar ca tu esti autoarea lectiilor.

    Reply

  18. Gabriela
    Apr 18, 2012 @ 13:48:51

    Multumiri si din partea mea. Am inceput deja sa invat si eu aceasta limba dupa cursul tau. Sper sa reusesc sa acumulez informatii din aceasta limba macar la nivel basic. Multumesc inca o data!

    Reply

  19. adryana
    Apr 14, 2012 @ 22:50:45

    Paste Fericit!alaturi de familie si toti cei dragi:*

    Reply

  20. eu
    Apr 12, 2012 @ 14:02:11

    iti multumesc foarte foarteee mult pentru lectii !!!!!!!!!!

    Reply

  21. adryana
    Apr 11, 2012 @ 15:06:27

    buna,ankita!in episodul de aseara din pavitra rishta melodia a fost tradusa,urmareste din nou episodul pe internet

    Reply

  22. Ankita
    Apr 11, 2012 @ 14:50:57

    mi-am facut deja un caiet special de hindi si am copiat 4 lectii. e foarte interesant, iar videoclipurile ma lamuresc si mai bn. dar as avea o rugaminte… daca ai putea traduce, macar in engleza, melodia de inceput de la pavrita rishta.

    Reply

  23. Larysa Maria
    Apr 10, 2012 @ 19:53:11

    unde e urmatoarea lectie??🙂 e foarte taree ceeea ce faci Bravoo!! :*❤

    Reply

  24. Ankita
    Apr 10, 2012 @ 10:58:42

    vai, cat am cautat lectii bune in hindi! super ideea ta, sa-t impartasesti cunostintele tuturor. voi invata mai usor :X

    Reply

  25. adryana
    Apr 08, 2012 @ 18:44:46

    buna,tot ce inseamna india ma pasioneaza,am cautat foarte mult alfabetul hindi si vreau sa iti multumesc pentru ca, acum, pot invata mai multe despre limba hindi. iti multumesc din suflet si apreciez tot ce faci!

    Reply

  26. Bianca
    Apr 02, 2012 @ 12:58:39

    Iti multumesc tare mult pentru traducerea melodiei Joghi Mahi si chiar daca a fost partial iti multumesc!!!

    Reply

  27. mihaela
    Apr 02, 2012 @ 12:46:56

    care sunt vocalele intregi?

    Reply

  28. Bianca
    Mar 29, 2012 @ 11:33:08

    ooooo!Inteleg!

    Reply

  29. Bianca
    Mar 28, 2012 @ 14:17:19

    Asta este!

    Reply

  30. Bianca
    Mar 28, 2012 @ 14:14:30

    Reply

Lasă un comentariu

