Saans [JAB TAK HAI JAAN] – 2012 Versuri traduse


Film: Jab Tak Hai Jaan
Muzica: A. R. Rahman
Versuri: Gulzar
Solist: Mohit Chauhan & Shreya Ghoshal
An lansare: 2012
 
Saans mein teri saans mili to
mujhe saans aayi…
Când respirația mea s-a contopit cu a ta,
Am putut în sfârșit să respir…
Rooh ne chhoo li jism ki khushboo,
tu jo paas aayi…
Sufletul a atins mireasma trupului,
De cum te-ai apropiat…
 
Kab tak hosh sambhale koi,
Cât trebuie cineva să se spănânească
Hosh ude to ud jaane do…
Nu te îngrijora de pierzi controlul…
Dil kab seedhi raah chala hai
Cât timp e nevoie ca inima să urmeze calea dreaptă?
Raah mude to mud jaane do
Dacă drumul cotește, lasă-l să o facă…
Tere khayal mein doob ke aksar
Deseori când mă cufund în amintiri, cu gândul la tine
Achchi lagi tanhaai…
Îmi place singurătatea…
 
Saans mein teri saans mili to
mujhe saans aayi…
Când respirația mea s-a contopit cu a ta,
Am putut în sfârșit să respir…
Rooh ne chhoo li jism ki khushboo,
tu jo paas aayi…
Sufletul a atins mireasma trupului,
De cum te-ai apropiat…
 
Raat teri baahon mein kate to,
Când îmi petrec nopțile în brațele tale
Subaha badi halki lagti hai
Dimineața îmi pare extrem de ușoară
Aankh mein rehne lage ho kya tum,
Te-ai mutat în ochii mei?
Kyon chhalki chhalki lagti hai
Oare de ce îmi par că ar fi precum un izvor de nesecat?
Mujhko phir se chhoo ke bolo
Spune-mi din nou, atingându-mă
Meri kasam kya khaayi..
Ce anume ai jurat pe viața mea?
 
Saans mein teri saans mili to
mujhe saans aayi…
Când respirația mea s-a contopit cu a ta,
Am putut în sfârșit să respir…
Rooh ne chhoo li jism ki khushboo,
tu jo paas aayi…
Sufletul a atins mireasma trupului,
De cum te-ai apropiat…
 

4 Comments (+add yours?)

  1. catallina
    Apr 10, 2013 @ 08:15:30

    Buna am o intrebare si sper sa-mi raspunzi curan este un catesc de rugaciune in prima parte a acestui film( http://www.filmenoide10.info/2013/04/destine-implinite-episodul-145-09-04.html )pe la minutul 11 si daca te rog ai putea sa-mi spui cum se numeste daca stii ? astept raspunsul tau! Multumesc anticipat!

    Reply

Lasă un comentariu

