Retrospectivă: SERIALE INDIENE în ROMÂNIA


Se pare că totul a debutat în 2009, sau cel puţin aşa îmi aduc aminte, cu deja binecunoscutul şi apreciatul Naţional TV.

1. BANOO MAIN TERI DULHAN sau A Ta Pentru Totdeauna (în traducere “De-aş deveni mireasa ta…” )

Cu toţii ne amintim de Vidya şi Sagar, respectiv Divya şi Amar şi de nemiloasa Sindoora (care apropo se pronunţă Sindura nu Sindora, cum îl pronunţau cei de la promo… ) Recunosc că a fost serialul care mi-a rămas cel mai aproape de suflet, probabil şi pentru că a fost primul…

1zr2pnb

dulhann1-03854eb317e8da4

 

2. GHAR EK SAPNAA sau În căutarea Fericirii (în traducere “O casă/cămin de vis”)

Kakul şi Sammaan… dragoste, poveste complicată de familia ei şi e din nou în reluare…

3. JAANE KYA BAAT HUI sau Mirajul iubirii (în traducere “Cine ştie ce s-a întâmplat…”)

A fost simpatic; Aradhana mult prea îngăduitoare, iar Shailendra un nesimţit… Mi-a plăcut că a fost scurt şi la obiect.

shweta-tiwari110

4. CHOTTI BAHU – SINDOOR BIN SUHAGAN sau Triunghiul Iubirii (în traducere “Nora cea mică – cu sindoor fără a fi căsătorită”)

Radhika şi Dev – plus nişte părinţi îngrijoraţi + o bunică extrem de răutăcioasă = reţeta perfectă pentru multe probleme şi lacrimi…

Apropo: a început de ceva vreme SEZONUL 2.

chotibahu41024-02110c0e040b79f

5. SAPNA BABUL KA – BIDAAI sau Culoarea Fericirii (în traducere “Visul oricărui tată – căsătoria fiicei”)

Momentan cred că e cel mai urmărit serial de pe Naţional TV. Mai e ceva vreme până la final… Sunt chiar curioasă cum se va încheia… Aştept IPOTEZE (dar evident fără sa vă uitaţi pe Utube)…

33162-kerala-people-welcomes-alekh-sadhna-ranvir-and-ragini.jpg

6. YEH RISHTA KYA KEHLATA HAI sau Dragoste dulce-amară (în traducere “Cum s-o fi numind această relaţie?”)

Akshara şi Naitik… multe obstacole în calea căsătoriei lor – mai ales orgoliul mirelui… Vom vedea dacă va fi un final fericit (evident că da) în momentul în care vor anunţa terminarea serialului – încă se mai filmează… Aici aştept IPOTEZE…

hina-khan-and-karan-mehra-91

7. DILL MILL GAYE sau Întâlnirea Inimilor (în traducere “Inimile s-au întâlnit”)

Dr. Armaan şi Dr. Ridhima se cearta şi se împacă şi iar se ceartă – un rollercoaster indian. Noroc că sunt prietenii pe aproape să descurce iţele problemelor deşi uneori le pot încurca şi mai tare… O doză echilibrată de comedie şi dramatism.

rids

8. ZAARA – PYAAR KI SAUGAT sau Zaara (în traducere “Zaara – cadoul iubirii”) era să uit de el; scuzeeeee

A fost simpatic mai ales că a fost singurul serial indian din sfera islamică. Aşa am mai învăţat şi eu cuvinte aparţinând acestei părţi din India.

samiksha1024

9. PAVITRA RISHTA sau Suflete pereche (în traducere ”Relație pură”)

215083-on-the-sets-of-pavitra-rishta.jpg

Un serial complicat, ca toate celelalte de altfel… Dar parcă deja prea mult trag de timp…

10. DIYA AUR BAATI HUM sau Destine împlinite (în traducere ”Lampa și fitilul suntem noi/eu”)

jvDCg

Simpatic până într-un punct, după care a devenit penibil… păcat!; amândoi sunt frumoși, însă pentru mine lucrurile merg cam încet…

11. BALIKA VADHU – CHOTI SI UMAR sau Mica Mireasă (în traducere ”Fetița mireasă – vârstă fragedă”)

32209-anandi-jagdish-smita-bhairav-and-bhagwati-in-balika-vadhu.jpg

Ideea este nobilă, dar sunt mult prea multe chestii care mă scot din sărite, niște obiceiuri care îți ridică părul din cap de indignare.

12. KUMKUM BHAGYA, difuzat de Antena Stars, tradus prin Alege Dragostea; pentru detalii cu privire la semnificația titlului original, click AICI.

Kumkum-Bhagya-pragya-and-bulbul-wallpaper

13. UTTARAN tradus prin Dragoste și Ură, e difuzat de Național TV de două ori pe săptămână. Cele mici sunt adorabile, iar serialul e interminabil. Pentru detalii cu privire la explicația titlului serialului, click AICI.

uttaran-wallpaper-uttaran-31890133-1024-768

 

14. SARASWATICHANDRA, tradus prin Sufletul meu pereche, e difuzat pe Acasă Tv. Apreciez distribuția, însă modul de desfășurare al acțiunii e mult prea monoton pentru gusturile mele.

288059-saraswatichandra-and-kumud

15. ISS PYAAR KO KYA NAAM DOON, serialul nou-nouț care a avut premiera pe Antena Stars, ieri, 10.01.2016, este primul serial cu un titlu lung tradus corect – ”Ce nume să-i dau acestei iubiri?” – aplauze prelungite! Într-adevăr, foarte apreciat în India, mă bucur că am și eu ocazia să-l urmăresc. Pare distractiv, iar distribuția este de bună calitate.

908d9-iss_pyaar_ko_kya_naam_doon_wallpaper_4

16. SAATH NIBHANA SATHIYA – difuzat de curând de Național TV, pare genul de serial în care o fată deja bătută de soartă va îndura vrute și nevrute din partea unei soacre obsedate de control. Pentru detalii legate de traducerea titlului, apăsați AICI.

Gopi,-Rashi-and-Kokila-in-Saath-Nibhana-Saathiya

17. UDAAN – difuzat de Antena Stars de puțin timp; titlul a fost tradus cu ”Prețul libertății”; mă bucură alegerea făcută de post, e un serial plin de învățături. Pentru detalii cu privire la poveste și înțelesul titlului original, consultați și această postare. Versurile traduse ale coloanei sonore le găsiți AICI. M-am lăsat de serial după ce personajul principal a crescut.

colors-udaan-serial

18. TUMHARI PAKHI – difuzat pe Acasă TV, după încheierea serialului Saraswatichandra. Titlul a fost tradus în limba română cu ”În așteptarea dragostei”. Găsiți detalii aici cu privire la înțelesul titlului original și traducerea versurilor coloanei sonore.

tumharipaakhi

19. NAAGIN – difuzat de Antena Stars din august 2016, e unul din serialele cu întâmplări supranaturale și blesteme sau alte ingrediente de acest tip.

naaginimage

PENTRU OPINII VĂ AŞTEAPTĂ SECŢIUNEA DE COMENTARII!

60 Comments (+add yours?)

  1. anhel83
    Oct 30, 2016 @ 22:10:17

    cele mai distractive seriale indiene pe care leam vazut eu au fost ce nume sai dau acestei iubirii(iss pyaar kya naam doon) si alege dragoste (kumkum bhagya) dacamai stiti voi ceva as dori sa imi recomandati tot asa sa fie si comice nu cu drame dupa drame si lacrimi dupa lacrimi!!!

    Reply

    • Hedwig Silver
      Oct 31, 2016 @ 17:15:00

      mă bucur că ți-au plăcut; eu, una, nu am recomandări de seriale de comedie pt că nu le urmăresc, dar știu că există Taarak Mehta Ka Oolta Chashma, care e comedie pură (din câte am înțeles); în rest, seriale relativ decente ca și calitate sunt destule, doar că sunt mai mult în zona dramă

      Reply

  2. Madalina Manea
    Jul 20, 2016 @ 21:52:59

    De curand si eu am urmarit tot serialul ISS PYAR KO KYA NAAM DOON si pot sa zic ca e minunat.Are multa pasiune si e un serial care te tine cu sufletul la gura:).
    Sunt multe faze comice dintre Kushy si Arnav care te fac sa razi cu lacrimi,pe mine una ma facut:).E un film care merita vazut si care te face sa-l urmaresti incontinu,..am pierdut multe nopti pentru al urmari:)…
    Acum urmaresc Tumhari Paakhi,pana acum este captivant și plăcut de vizionat.
    Pacat ca sunt unele episoade care nu merg vizionate si din cauza serviciului nici nu reusesc sa ajung sa-l urmaresc pe postul Acasa:(.
    Faci o treaba minunata cu acest blog!Datorita tie am descoperit multe filme frumoase!

    Reply

    • Hedwig Silver
      Jul 21, 2016 @ 07:42:11

      mă bucur că ți-a plăcut și ție IPKKND; Tumhari Pakhi e pus pe platforma oficială a postului Star Plus, doar că fără subtitrare; mulțumesc pentru apreciere😀

      Reply

  3. sergyu
    Jul 17, 2016 @ 03:39:36

    ce frumos ar fi daca romanii nostrii s-ar apucat si de qubool hai( Accept) pentru ca primele 300 episoade cu KSG sunt superbe. dar si sezonul 2 cu Aahil si Sanam e reusit. ce nu imi place e ultimul sezon, care a lasat de dorit, chimia dintre cei 2 actori, sa afli ca ramane cu altul pentru ca unul din ei avea aparitie cameo de 2, 3 luni.
    mi-a placut dim intalnirea inimilor, ce n-as da sa-l mai dea prima tv odata.

    Reply

    • Hedwig Silver
      Jul 18, 2016 @ 06:39:06

      și eu am urmărit Qubool Hai până l-am schimbat pe Karan… după, a devenit ceva f greu de digerat pentru mine, așa că am renunțat să-l urmăresc…nu se știe, poate îl cumpără vreun post…

      Reply

  4. Cader
    Jun 11, 2016 @ 02:32:56

    Eu urmaresc in prezent Sasural Simar Ka(in traducere Casa Socrilor a lui Simar).E foarte frumos si educativ,chiar daca e suprantatural.Acest serial ne invata ca oricat de mult vrea raul sa castige,tot binele invinge.As vrea sa-l si la noi curand

    Reply

  5. dani
    Jun 04, 2016 @ 11:28:16

    Ce nume sa-i dam acestei iubiri este cel mai bun film indian…arnav si kushi au avut o chimie deosebita…ea este foarte simpatica si are o carisma..arnav joaca si el foarte bine si este extrem de potrivit rolului…si scenariul mi-a placut tare mult……multumesc celor care l-au tradus si astfel l-am putut viziona pe tot ….inca mai revad unele episoade in care cei doi transmit atata emotie…am vazut ca a aparut un film cu acelasi titlu cu astha si slock…pare interesant,dar este prea lung si nu exista acel ceva ca intre kushi si arnav.

    Reply

  6. Alina
    May 28, 2016 @ 17:54:42

    Saraswatichandra este un serial care imi place extrem de mult ,o sa-mi para rau cand se va termina acest film ….Stiti cumva daca o sa mai fie vreun film in care vor juca cei doi ?

    Reply

  7. pufa1pufa2
    Mar 25, 2016 @ 10:06:32

    ISS PYAR KO KYA NAAM DOON

    N-am putut sa mai rezist si trebuie s-o spun: Este BEST EVER. Este cel mai frumos serial indian pe care l-am vazut vreodata.Nu pot sa ma uit la seriale in derulare pt. ca nu suport sa astept zile intregi sa vad un desnodamant , asa ca l-am vazut pe net . TOT. In maraton ( cu mici exceptii pt. somn,treburi casnice,pregatit fata pt. scoala , declaratii fiscale , etc).
    Este un serial care realmente m-a dat pe spate .Are un scenariu BETON , iar actorii …tot ce pot sa spun este ca Barun Sobti cred ca pt. asta s-a nascut – sa-i dea viata lui Arnav Singh Raizada iar Sanaya Irani – Kushy este sarea si piperul impreuna cu toata paleta de mirodenii indiene , o aparitie frumoasa si plina de viata .Doua caractere foarte tari ( lucru rar intalnit in filmele indiene) , din medii diferite , care impreuna au lovit ca un tsunami in privitori.La TV ( Antena Stars ) este doar la inceput asa ca n-am sa spun mai multe despre subiect decat ca MERITA PRIVIT.

    Din cauza faptului ca Barun Sobti trebuia sa paraseasca serialul pt alt proiect , s-a pus in discutie inlocuirea lui cu alt actor . A fost picatura de kerosen care a declansat o reactie in lant in randul fanilor care nu au fost de acord cu inlocuirea lui, iar daca trebuie sa plece , atunci si serialul sa se termine . Si asa a fost. Serialul nu are decat 400 episoade dar condenseaza actiune cat pentru o viata intreaga , desi subiectul se deruleaza in 2 ani , cred.

    Datorita imensului interes pt. acest serial , chiar si dupa 3 ani , au lansat o mini serie de 8 episoade cu o zi din viata lor dupa 3 ani , care contine si o retrospectiva a intregii povesti derulate in serial.Feed back-ul a fost uimitor iar urmarea ….acum se filmeaza un calup de 30 episoade , ca o continuare.

    Din punctul meu de vedere , serialul a avut numarul EXACT NECESAR de episoade.Nici mai mult , nici mai putin.Nu-mi plac serialele care se intind pe 3 generatii si desi nu m-am gandit niciodata la aceasta varianta , ador ideea de a face mini serii dupa 3 ani , sa zicem , in care sa vedem ce s-a mai intamplat cu eroii preferati.

    Imi cer scuze daca postarea mea a fost mai lunga decat cere regulamentul dar chiar simteam nevoia sa spun aceste lucruri.

    Daca aude cineva ca a aparut serialul pe DVD si este la vanzare , va rog din tot sufletul meu sa-mi de-a de stire si mie.

    Multumesc pt. intelegere si …VIZIONARE PLACUTA !

    Reply

    • Hedwig Silver
      Mar 27, 2016 @ 08:35:15

      este într-adevăr un serial de mare calitate din toate punctele de vedere; și eu mă bucur că nu au recurs la înlocuirea actorilor și chiar dacă s-a terminat cam abrupt, a fost exact cât trebuie. o echipă cu minte, muncă bine făcută… cât despre DVD, cam slabe șanse, la indieni nu e obiceiul ăsta, din câte știu (tocmai pt că multe seriale sunt interminabile)… PS: poți să scrii cât dorești, chiar mă bucur când cititorii își exprimă păreri și chiar recomandă filme/seriale😀

      Reply

    • dani
      Jun 04, 2016 @ 11:45:42

      Este realmente un film minunat.Si eu l-am urmarit pe tot…cei doi protagonisti au o chimie aparte,chiar daca in viata reala nu au nimic in comun,fiecare are familia lui.Dar reusesc sa transmita o emotie fantastica,rolurile li sse potrivesc nemaipomenit…scenariu foarte bun, actorii ceilalti, ma refer la matusa,la Manorama,la Anjali foarte bine joaca….este o placere sa ii revad iar si iar….multumim celor care au tradus filmul si astfel l-am putut viziona pe tot. Ce nume sa dau acestei iubiri 2 cu astha si slock pare interesant,dar nu exista aceea chimie intre actori….este mult mai multa rautate in film si este prea lung.Toata aprecierea pentru Arnav si Kushi.

      Reply

  8. Miki
    Oct 14, 2015 @ 08:34:42

    Si eu il ador pe Darshan Dave, aici este profilul lui de facebook: https://www.facebook.com/darshandave.actor?fref=ts

    intrati pe linkul de mai jos, va faceti cont, deveniti membri in fan grupul lui il votati ca cel mai bun actor si astfel vom avea ocazia sa-l vedem in mai multe proiecte:
    http://www.india-forums.com/celebrity/140/darshan-dave/

    Reply

  9. daniela
    Sep 22, 2015 @ 21:06:49

    ghar ek sapnaa imi place din cauza ca il ador pe darshan dave(sujit) si joaca si in begusarai de asta te-am intrebat daca stii de filmul asta..

    Reply

  10. daniela
    Sep 18, 2015 @ 17:22:57

    Bine,dar de serialul Begusarai ai auzit ?

    Reply

  11. daniela
    Sep 03, 2015 @ 23:17:30

    Unde as putea gasi ghar ek sapnaa online ?Daca se poate si tradus.

    Reply

  12. florentina moldovan
    Jun 29, 2015 @ 04:14:01

    Eu ii iubesc pe indieni, iubesc hindi, iubesc hinduismul si toate obiceiurile care decurg din acesta! Si din nerabdare, cele mai multe seriale le-am urmarit postate pe site-uri din INDIA!-imediat dupa ce au fost difuzate acolo!!! Se gasesc si episoadele la zi si mai poti gasi si rezumatul in engleaza-astfel ca am ajuns sa inteleg cat de cat aceasta limba minunata!!!Unde mai pui ca as putea ,bine-merci, sa duc o conversatie bunicica in hindi!! L e inteleg obiceiurile, le stiu semnificatiile,le inteleg si la multe dintre ele ma aliniez! Totul a inceput cu Choti bahu! M-a fermecat acest serial-cel mai probabil pentru ca ilustreaza cel mai bine hinduismul! Si acum ma mai uit la unele episoade -le vad din nou si din nou si nu ma satur-ma mai distrez singura uneori si ma gandesc ca au facut ei o slujba,ceva de m-au vrajit!! Am invatat cu tine sa scriu literele dar iti marturisesc ca este f greu sa scrii in aceasta limba!!! Pot scrie cuvinte simple, cateva dar cam atat-poate voi mai evolua putin!!! Acum realizez ca Eminescu era si mai tare decat am crezut pana acum-el a citit Vedele si alte scrieri in sanscrita-care este mama hindi si cu mult mai grea!!Este fabulos cat de frumos a pus in scena nasterea universului in scrisoarea 1-am auzit povestea din vede despre facerea lumii si este fascinant cum a pus-o pe versuri marele nostru poet-a imbogattit-o si a rafinat-o!Cum sa nu ne fascineze pe noi, muritori de rand daca , aceasta cultura nemaipomenita l-a fascinat pe insusi Eliade??!!! Hedwig, iti multumesc ca existi! Esti minunata si era mare nevoie de tine!

    Reply

    • Hedwig Silver
      Jun 29, 2015 @ 10:44:01

      mă bucur să aud că te interesează și limba hindi; sunt sceptică în ceea ce privește Eminescu și limba sanscrită, iar referitor la creație din poezia sa, dacă vei citi imnul creșiunii din Rig Veda vei observa similarități șocant de mari; mulțumesc pentru frumoasele cuvinte și bun venit pe blog!

      Reply

      • florentina moldovan
        Jun 29, 2015 @ 21:33:33

        Exact la asta ma refeream! Smilaritatile socante! Eminescu a fost, este si va fi zeul meu! Sa nu te indoiesti de geniul lui! Si sa stii ca nu vorbesc din parerile mele ci din muuulte carti de critica literara si pareri extrem de avizate pe care le-am citit de-a lungul vremii!Mama lui Oreste(SPRE RUSINEA MEA AM UN LAPSUS SI NU-I POT SPUNE NUMELE) a citit niste pasaje la o conferinta si acolo am realizat cat de bine a redat originalul! Din cate stiu, la vremea respectiva (1870-1880),singurele exemplare care circulau din Vede erau in limba sanscrita! Eminescu chiar a tradus din sanscrita in germana pasaje intregi care l-au fascinat!

      • Hedwig Silver
        Jun 30, 2015 @ 14:05:20

        ăsta mi-e păcatul, sunt sceptică; probabil vor mai trece niște ani până mă conving; critică am citit și eu, dar până nu mă conving eu, e greu să renunț la scepticism

  13. Elena
    Jun 18, 2015 @ 19:43:32

    Buna seara va rog tare mult spuneti mi si mie unde pot urmari serialul A TA PT TOTDEUNA subtitrat ?pls pls pls

    Reply

  14. Marioara
    Aug 15, 2013 @ 14:32:24

    Faci o treabă minunată pe acest site.M-a fermecat de prima dată când l-am accesat.Ţine-o tot aşa în contunuare.Felicitări.

    Reply

  15. Mariposa
    Jul 28, 2013 @ 19:20:58

    Multumesc pentru raspuns.Sper ca va fi difuzat.Am vazut ca este o poveste aparte si cu totul speciala.Pate ne vei mai recomanta si cateva melodii indiene😀

    Reply

    • Hedwig Silver
      Jul 29, 2013 @ 11:14:27

      depinde ce gusturi ai în privința asta; dacă preferi melodii moderne, ritmate, îți recomand cântecele din Yeh Jawaani Hai Deewaani; dacă îți place mai mult stilul relaxat, ușor neobișnuit, ai putea asculta melodiile din Raanjhanaa

      Reply

  16. Mariposa
    Jul 28, 2013 @ 14:23:11

    Buna!Help me!Vreau sa stiu daca a fost difuzat in romania filmul :,,Geet hui sabse parayi” si pe ce canal.Am vazut ca a fost facut in 2011.Credeti ca va fi redifuzat sau difuzat?

    Reply

    • Hedwig Silver
      Jul 28, 2013 @ 17:59:51

      nu, acest serial nu a fost încă difuzat în țara noastră; având în vedere că nu lucrez la vreo televiziune care difuzează seriale indiene, nu aș putea să-mi dau seama când vor fi cumpărate drepturile de difuzare…😀

      Reply

  17. Ranji
    Oct 15, 2012 @ 19:07:05

    Mai sunt doua seriale care se difuzeaza acum pe national tv: suflete pereche si destine implinite. Ador serialul suflete pereche, este genial, magnific!
    Felicitari pentru acest blog! Sunt magnifice informatiile care se regasesc aici!

    Reply

  18. Mariia
    Oct 12, 2012 @ 17:34:40

    Dill mill gaye a fost primul serial indian pe care l-am vazut si asa am ajuns unde ma aflu…

    Reply

  19. simona
    Sep 17, 2012 @ 19:26:39

    Madhubala Ek Ishq Ek Junoon sau ? pls!

    Reply

  20. Nita Paul
    Mar 14, 2012 @ 23:59:10

    si eu am dat de site-ul asta http://www.serialeindiene.com . Se pare ca au toate serialele acolo

    Reply

  21. mar
    Nov 08, 2011 @ 14:07:28

    pana la urma nu putem vedea in continuare Intalnirea inimilor tradus nicaieri, asa-i..

    Reply

  22. Geo
    Jul 04, 2011 @ 05:09:49

    3. JAANE KYA BAAT HUI sau Mirajul iubirii

    Reply

  23. carmen
    Jun 25, 2011 @ 21:55:58

    Vreau sa va spun ca eu nu rezist sa urmaresc la tv datorita “publicitatii” ,care pe parcursul unui episod tine tot atata timp cat dureaza episodul, si atunci la cateva zile intru pe net la seriale on line si le vizionez si traduse si fara publicitate .
    Scrieti pe google de exemplu “Intalnirea Inimilor Episoadele 245,246” si va afiseaza toate alternativele
    Pe “trilulilu “sau “pe teava” scrieti la sarch Titlul serialului si episodul si il puteti urmari la orice ora doriti.
    Eu ma mai uit si pe youtobe in continuare, si acesta e un motiv pentru care mi-ar place sa inteleg foarte bine hindi…
    Am mai gasit si alte seriale noi interesante inca nedifuzate la noi.
    De asemenea pe youtobe sunt si filme intregi hindi , dar bineteles ca majoritatea nu sunt traduse nici macar in engleza…

    O duminica frumoasa va doresc
    Cu consideratie Carmen

    Reply

    • Hedwig Silver
      Jun 26, 2011 @ 08:21:28

      sunt de acord în legătura cu publicitatea; înţeleg că trebuie să existe pt că se plătesc bani grei pt asta dar până într-un punct; atunci când faci dintr-un serial de 20 min. unul de 1h deja mi se pare că s-a mers prea departe; evident ca rămân doar cu spusul…
      desigur că internetul rămâne prietenul de nădejde cu condiţia ca subtitrările să aibă un sens sau ca privitorul să ştie limba…

      Reply

      • Osman Diana
        Jul 06, 2013 @ 20:51:59

        Buna…sa stii ca ai dreptate in ceea ce priveste publicitatea, insa, un episod in India tine doar 20 de minute, iar la noi, timp de o ora sunt difuzate doua episoade, publicitatea este de obicei exact dupa primele 18, 20 de minute, adica atat cat tine un episod in India…asa ca intr-o ora, noi vedem 2 episoade de 40 de minute + 20 de minute publicitate…multumesc, Diana

      • Hedwig Silver
        Jul 07, 2013 @ 06:50:48

        dragă Diana, este evident că sunt conștientă de treaba asta și apreciez că televiziunea noastră dă 2 episoade în loc de una din toate serialele indiene, dar tot o să mă oftice reclamele…😀

  24. helen
    Jun 25, 2011 @ 19:41:54

    si mie mi-au placut tare mult. si ma enerveaza de nu mai pot ca indienii astia trag de timp si aflu eu mai repede cum se va iesi din intriga. offfff… imi creste barba pana Alekh va redeveni normal si matusica serafica prinsa cu … crima in sac! hi hi

    Reply

Lasă un comentariu

