‘Este fiul meu’ spune Savita Chhiba despre ginerele Shah Rukh Khan


Shahrukh Khan și Gauri Khan

Shahrukh Khan și Gauri Khan

Prima întâlnire: L-am întâlnit prima oară pe Shah Rukh, în adevăratul sens al cuvântului, în 1991 chiar înainte ca el și Gauri să se căsătorească. Înainte de asta, venea des pe la noi acasă împreună cu prietenii fiului meu. Juca hockey cu fiul meu care e un jucător excelent. Inițial, nu am știut că el se întâlnește cu Gauri. Shah Rukh i-a spus fratelui meu că vrea să se căsătorească cu fiica mea. A durat ceva până am acceptat ideea și cum avea Gauri să se adapteze căilor industriei de film și cât va câștiga el ca actor. Eram îngrijorată. Dar după căsătorie, când am fost la Mumbai și Shah Rukh m-a dus la studiouri am aflat cât de obișnuită e viața aici. Și că actoria este una dintre cele mai sigure profesii.

Rețineri inițiale: Da, au fost niște rețineri la început. Exista un semn de întrebare cu privire la viața actorilor căsătoriți și asta ne-a condus la acele rețineri. Shah Rukh mi-a alinat toate îndoielile odată ce s-au căsătorit. Are o putere extraordinară de a te fermeca atunci când vorbește. De aceea a avut atâta succes în toți acești ani. Omul trebuie să se folosească de oportunitățile primite și Shah Rukh are inteligența de a o face. Este cu adevărat nemaipomenit și ia întotdeauna deciziile corecte. Este un ginere bun. Suntem bucuroși să-l avem ca ginere.

ADN-ul lui: este sincer, convingător și foarte iubitor. Iubesc faptul că era așa îndrăgostit de Gauri. știam că va avea grijă de ea. Celebritatea nu l-a schimbat deloc. De fapt, a venit acasă (Delhi) săptămâna trecută la cină și a petrecut peste o oră alături de mama mea de 94 de ani. O iubește mult și reușește mereu să-și facă timp, chiar și cu un program așa încărcat, să vină să o vadă pe bunica. A fost tare fericită. De fiecare dată când Shah Rukh e în Delhi, ne vizitează întotdeauna. Dacă vine pentru o perioadă mai lungă de timp, stă cu noi. De 21 de ani, stă cu noi. E uimitor cât de mult ne respectă. Suntem oameni simpli, obișnuiți și avem anumite valori, iar Shah Rukh are aceleași valori. Îi mulțumesc lui Dumnezeu de 10 ori pe zi că avem alături un astfel de om care o ține pe fiica noastră atât de fericită! Singurul lucru care mi-ar place să se schimbe la el ar fi să se lase de fumat.

Relații de familie: I-a iubit și respectat pe cei mai în vârstă și i-a inspirat pe cei tineri. Mi-a dăruit multe lucruri scumpe, dar cel mai mare cadou pe care l-am primit a fost în timpul ceremoniei ”sangeet” când stăteam într-un colț și el a venit, m-a îmbrățișat și mi-a spus: ”Fiica dvs. va trăi ca o regină și vă garantez asta. Gauri va fi cea mai fericită femeie din lume.” Ochii mi s-au umplut de lacrimi. A fost cel mai frumos moment din viață, ca mamă, iar Shah Rukh și-a ținut promisiunea. Este o ființă foarte bună care a oferit mereu un sentiment de siguranță nouă tuturor. Azi mă gândesc la el ca la fiul meu, nu ginerele meu. Astfel de oameni sunt foarte rari. Oricine îl cunoaște, îl îndrăgește.

Sursa: http://www.dnaindia.com/entertainment/report-jamai-raja-1980650

2 Comments (+add yours?)

  1. Ioana ( Jo Anna pe fb.)
    Sep 26, 2016 @ 19:58:39

    Un singur cuvint care exprima totul- EXCELENT !!!

    Reply

Lasă un comentariu

