Filmul săptămânii: KHOOBSURAT (2014)


valabil pentru săptămâna 43: 22-28 septembrie 2014

Khoobsurat-Movie-2014-Free-Wallpaper-Pc-Download

Am fost plăcut surprinsă de film. Mi-a plăcut tare mult. Mă așteptam să fie o copie nereușită după seria de la Hollywood, însă am descoperit că are tușa indiană și o notă de originalitate.

Primul lucru pe care aș vrea să-l subliniez este distribuția. Au ales foarte bine actorii; pentru prima dată, pot afirma că mi-a plăcut de Sonam deoarece m-a făcut să cred că așa este ea: foarte energică, mult prea directă și sinceră, scuipă tot ce îi trece prin minte, neavând nici un fel de problemă în a-i spune omului verde în față părerea despre orice situație. E amuzantă din cale afară, așa mereu împiedicată cum e, iar modul în care se bucură de șansa oferită de viață de a petrece ceva timp în compania unor persoane cu sânge albastru este de-a dreptul excentric. Tocmai felul unic de a fi o face atât de ”iubibilă”. Fawad este alegerea perfectă pentru un prinț cu pretenții. Are stofă, prestanță, e tare chipeș și introvertit. Aici funcționează zicala ”contrariile se atrag”.

Și celelalte personaje sunt bine conturate, fiecare având un rol bine stabilit în poveste. Totul se leagă și are o logică, iar imprevizibilitatea personajului lui Sonam nu lasă publicul să se plictisească. Puerilitatea comportamentului personajelor principale cu privire la primii fiori ai dragostei adevărate este de-a dreptul savuroasă.

Glumele sunt simpatice, atmosfera e destinsă.

Un film pe care vi-l recomand cu mare plăcere!

3 Comments (+add yours?)

  1. Scorpya Cristina
    Jun 07, 2016 @ 04:40:05

    Iti super multumesc pentru aceasta recenzie, altminteri nu as fi descoperit asa perla de film! Pur si simplu, a intrat in categoria de “colectie”… Cu toate ca imi place de Sonam ca prezenta prin Bollywood, nu pot spune ca sunt si fana a filmelor ei, insa in acesta m-a cucerit iremediabil. Iar Fawad, o surpriza binevenita dupa “Kapoor & Sons”. Si clar, a intrat si el in topul meu!🙂

    Reply

  2. Ankita Lokhande
    Sep 22, 2014 @ 20:10:20

    il ador pe fawad khan😀 este atat de draguut si isi joaca rolurile fooarte bine🙂 imi place foarte mult melodia naina daca ai timp pot sa te rog sa o traduci multumesc anticipat🙂

    Reply

    • Hedwig Silver
      Sep 23, 2014 @ 16:09:06

      nu că nu aș putea să traduc după traducerea în engleză cântecul, dar prefer să nu mă bag unde nu cunosc; cântecul nu e în hindi, ci în punjabi, iar eu nu știu punjabi😀

      Reply

Lasă un comentariu

