Tinka Tinka Dil Mera (TUBELIGHT – 2017) Versuri traduse


Film: Tubelight
Muzică: Pritam
Versuri: Kausar Munir
Solist: Rahat Fateh Ali Khan
An lansare: 2017

Tinka Tinka Dil Mera
Pai cu pai, inima mea
Teri Lau Mein Jalta Hai
Arde în flacăra ta
Jaaye Tu Chaahe Kahin
Oriunde te-ai duce
Mere Dil Mein Dhalta Hai
Te topești numai în inima mea

Katra Katra Dil Mera
Picătură cu picătură, inima mea
Tere Rau Mein Behta Hai
Curge în șuvoiul tău
Jaaye Tu Chaahe Kahin
Oriunde te-ai duce
Mere Dil Mein Rehta Hai
Rămâi în inima mea

Tu Iss Jahaan Mein
Ești în lumea această
Tu Uss Jahaan Mein
Ești în lumea aceea
Tu Har Jagah Hai Mera Yaqeen
Ești pretutindeni, am convingerea
Tu Hi Samay Ka
Aparții timpului
Tu Hi Hamesha
Tu ești mereu (etern)
Tu Har Jagah Hai Mera Yaqeen
Ești pretutindeni, am convingerea

Teri Ik Ik Karke Yaadein Aati Hain
Mă năpădesc amintirile tale tot pe rând
Meri Ik Ik Karke Saasein Jaati Hain
Răsuflarea-mi se tot poticnește
Yeh Meri Aah Jo Kabhi Kahin Nikal Jaaye
Suspinul acesta ce-mi poate scăpa oriunde, oricând
Maangein Bas Jhalak Teri Kahin Tu Mil Jaaye
Cere doar o întrezărire a ta, să te găsească undeva

Tukda Tukda Dil Mera
Bucată cu bucată, inima mea
Tera Rasta Takta Hai
Privește către drumul tău
Jaaye Tu Chaahe Kahin
Oriunde te-ai duce
Mere Dil Mein Thamta Hai
Te oprești în inima mea

Zarra Zarra Gham Mera
Particulă cu particulă, durerea mea
Tere Dil Mein Hansta Hai
Râde în inima ta
Jaaye Tu Chaahe Kahin
Oriunde te-ai duce
Mere Dil Mein Basta Hai
Locuiești în inima mea

Tu Iss Jahaan Mein
Ești în lumea această
Tu Uss Jahaan Mein
Ești în lumea aceea
Tu Har Jagah Hai Mera Yaqeen
Ești pretutindeni, am convingerea
Tu Hi Samay Ka
Aparții timpului
Tu Hi Hamesha
Tu ești mereu (etern)
Tu Har Jagah Hai Mera Yaqeen
Ești pretutindeni, am convingerea

Găsiți și: versurile traduse pentru cântecul Main Agar și recenzia filmului Tubelight.

Lasă un comentariu

