Filmul săptămânii: DUS KAHANIYAAN (2007)


valabil pentru săptămâna 44: 29 septembrie-5 octombrie 2014

Dus_Kahaniyaan_movie_wallpaper-12

 

Eu un film cu multe povești de viață. Un colaj cu multe fațete ale ființei umane, dar și ale provocărilor vieții. Poveștile mele preferate sunt două: prima, în care cineva se crede superior pentru simplul fapt că e de aceeași religie cu majoritatea, iar cea de-a doua în care cineva care tânjește după prezența fizică a jumătății le dă o lecție unor proaspăt căsătoriți. Ceea ce îmi place mult la film e tocmai compoziția asta de tapiserie: am varietate atât ca și povești, cât și ca actori (intensitate, transmiterea emoțiilor, sinceritate etc.)

Ar fi mare păcat să mă apuc de povestit fiecare episod, așadar vă întreb care bucată e preferata voastră? Iar dacă nu ați văzut filmul, sigur veți găsi ceva frumos, bun, emoționant, interesant în el. E pentru toate gusturile, încorporând taote preferințele posibile.

 

1 Comment (+add yours?)

  1. Scorpya Cristina
    Jun 07, 2016 @ 07:50:43

    Sa fiu sincera, nu-mi mai aduc aminte toate povestile, dar stiu ca mi-a placut! Daca nu ma insel, povestea lui Sanjay este cea mai trista! Fiind 2007, un alt film cu multiple povesti a fost Salaam-E-Ishq, dar desi soundtrack-ul a fost superb, doar doua povesti au reusit sa ma cucereasca, in rest mult prea lent, sau mult prea stupid. Din pacate, la BO, Dus Kahaniyaan s-a ratacit! Mdap si melodia acestuia…. maxima!

    Reply

Lasă un comentariu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Discover more from Hedwig's Blog

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading