Ce seriale indiene-hindi urmăriți?


Am și eu o curiozitate: ce seriale indiene-hindi urmăriți? Și ce seriale mai urmăriți în afară de cele de la TV?

Aș vrea să aflu părerea cât mai multor persoane; simțiți-vă liberi să-mi spuneți și ce vă place, ce nu vă place la ele.

PS: mă interesează în primul rând cele hindi pentru că asta știu: hindi.

53 Comments (+add yours?)

  1. Daniela Dumitra dobre
    Sep 15, 2016 @ 08:34:50

    iubire întunecată este foarte frumos dar am întâmpinat niște probleme cu saitul hindilover.com, ce nume sa-i dau acestei iubiri 1 si 2 baat hamari pakki hai, mica mireasa, madhubala 1 și 2 și acum sunt în căutarea unui serial iar sa văd ce mai găsesc sami placă

    Reply

  2. Daniela
    Jul 29, 2016 @ 13:27:58

    Unele din cele mai populare si ft interesante sint serialele pe care eu le vizionez Mica Mireasa,Dragoste si ura,Destine implintite,Suflete tradate si inca un serial intereseannt primul ee care lam primvit din toate este Suflete pereche foarte foarte interesant nam cuvinte…

    Reply

  3. Rere
    May 14, 2016 @ 13:49:55

    Eu urmaresc Kuch rang pyar ke aise bhi si Parvarish season 2. Sunt doua seriale frumoase care imi plac foarte mult.

    Reply

    • Hedwig Silver
      May 14, 2016 @ 13:52:54

      drăguț, de curând m-am apucat și eu de Kuch Rang, până acum e simpatic (deși ușor exagerat); la Parvarish2 nu am rezistat… deși îmi plac mult actorii

      Reply

  4. Cader
    Mar 20, 2016 @ 19:50:27

    Eu urmaresc Sasural Simar Ka,Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon Ek Baar Phir si Qubool Hai.Toate 3 sunt frumoase,dar mie mi-a placut mai mult Sasural Simar Ka

    Reply

  5. LoveSimar
    Feb 28, 2016 @ 15:02:38

    Sasural Simar Ka – e vorba despre doua surori,Simar si Roli care tin mult una la alta si care se casatoresc cu doi frati,Prem si Siddhant!Cele doua trec prin multe si Roli isi pierde memoria ,si Simar se da drept Sunaina sotia lui Vikrant Mehra doar ca sa nu intre sora ei la puscarie!! E super tare serialul!!

    Reply

  6. Cader
    Feb 23, 2016 @ 12:11:11

    eu urmaresc Sasural Simar Ka,Mica Mireasa si Dragoste si Ura

    Reply

  7. Cerasela Neagu
    Dec 20, 2015 @ 19:04:04

    Kaise yeh yaariyan este un serial ok.dar nu il da pe tot

    Reply

  8. myra
    Oct 15, 2015 @ 10:20:51

    urmaresc serialu iubire intunecata dar imi puteti spune unde gasesc subtitle nu conteaza in ce limba

    Reply

  9. RBO
    Jan 28, 2015 @ 22:07:53

    Rang Badalti Odhani – e un serial foarte frumos. Khanak este o fata prietenoasa, jucausa si copilaroasa. Se imprieteneste cu Shantanu in ziua nuntii ei, confundandu-l cu baiatul care livreaza dulciurile. Shantanu este fiul patronul care detinea fabrica din sat. Din cauza neglijentei lui Shantanu, sotul lui Khanak, Sooraj, moare intr-un accident. Cei doi ajung sa se casatoreasca, desi el are o logodnica in Mumbai pe care o iubeste foarte mult. Shantanu accepta casatoria pentru a nu fi omorat, iar Khank accepta sa se casatoreasca pentru ca familia ei sa poata supravietuii, deoarece Shantanu ii promite ca le va trimite bani lunar.

    Este foarte interesant serialul, are o poveste palpitanta, cu de toate. Si nici nu i se strica povestea pe parcurs. Ti-l recomand cu caldura.

    Reply

  10. iuly
    Dec 31, 2014 @ 12:53:29

    In sfarsit am inceput sa ma uit la “Yeh Hai Mohabbatein” si pot sa spun ca ma alatur si eu fanclub-ului. Chiar imi place si admir la serial ca nu se trage prea mult de actiune, adica totul decurge normal.😀

    Reply

  11. Ema
    Dec 07, 2014 @ 19:17:43

    Eu urmaresc Yeh hai mohabbatein, e minunat! Am incercat o perioada sa vad IPKKND ek bar phir dar m-am lasat

    Reply

  12. Maria
    Dec 07, 2014 @ 11:28:09

    Eu urmaresc Doli Armaanon ki, Jamai Raja si Satrangi Sasural. Imi place foarte mult sa le vad fara subtitrare🙂

    Reply

  13. iuly
    Dec 06, 2014 @ 10:15:04

    Spre marea mea rusine, singurul serial hindi pe care l-am vazut pana acum e Banoo Main Teri Dulhan pentru ca am vazut mai multe filme si serialele le-a dat uitarii. De curand am descoperit un site unde apar iar episoadele din Banoo… si am inceput iar sa le vad ( nu m-am putut abtine, de vreo 3 ani caut cu tot cu subtitrare🙂 ). In vacanta de iarna vreau sa incep Yeh Hai Mohabbatein si daca mai ai sugestii abia astept.

    Reply

  14. floryflory
    Dec 05, 2014 @ 12:43:15

    Eu urmaresc asa:
    1.Sasural Simar Ka (este cu Avika Gor – Anandi din Balika Badhu, in acest film numindu-se Roli). Am dat de serial intamplator; imi sarise in ochi Avika si de curiozitate am intrat sa vad cum joaca, acum ca a mai crescut . M-au captivat scenele dragalase dintre ea si Manish ( in film numindu-se Siddhand, sotul ei) si asa am zis sa iau serialul de la capat. E vorba despre doua surori care se casatoresc cu doi frati, unde vor locui impreuna ( m-a amuzat felul in care amandoua surorile au ajuns sa fie casatorite in aceeasi casa: Roli i-a tinut locul surorii ei, Simar, la nunta, in timp ce ea dadea o proba la un concurs de dans, se casatoreste cu sotul destinat surorii ei(adica Siddhant), familia nu stie, Simar se indragosteste de fratele “lui Siddhant, Prem, dar cu el se casatoreste Roli… in fine, faza este ca se casatoresc exact pe dos, apoi pana la urma Roli divorteaza, ca sa se poata casatori sora ei cu Prem, dar acum Roli are reputatia patata, asa ca Siddhamnt se casatoreste cu ea,dupa ce divorteaza de Simar) Cel mai mult din acest serial mi-a placut relatia dintre Roli si Siddhant, iar scenele cu ei doi au fost taaare frumoase si pure: a inceput cu o prietenie timida, apoi cu una stransa si cu ganduri confuze, apoi cu dragostea specifica filmelor indiene. Apoi serialul s-a lungiiiiitttt, Siddhant si Roli si-au dat seama ca se iubesc (deci acum serialul s-ar fi putut termina , ca doar asta era obiectivul la inceput) , au aparut personaje noi, intrigi noi (unele fantastice de-a dreptul: o fantoma pe care poate fi vazuta doar Roli, mai apoi si de Simar [motivele sunt ridicole: ca Simar se da drept acea fantoma in viata reala, iar Roli ca a avut un accident exact in locul in care fantoma murise cand era in viata😐 ] care ajunge sa bage zazanie intre ele si familie, apoi sotul fantomei o rapeste pe Simar(ca s-a indragostit de ea), Prem si Siddhant, impreuna cu Roli se deghizeaza (acea deghizatie constand intr-o mustata si un turban) si pacalesc lumea din mai multe tari…in fine, dintr-un serial dragalas s-a transformat intr-un serial plictisitor , cu multe scene care nu isi mai au rostul. Daca tot m-am apucat sa-l vad, il vad pana la capat(asta insemnand sa astept in fiecare zi ca episodul sa apara pe net, deoarece am ajuns la zi cu episoadele din India). Zic ca il vad pe tot, desi nu ma mai atrage pentru ca eu nu sunt genul care sa inceapa ceva si apoi sa nu-l mai termine, nici cand acel ceva nu este ceva placut.

    2. Balika Vadhu (nu ma mai uit la Tv de ceva timp pentru ca am trecut de acele episoade. Am luat-o inainte si am ajuns la zi in India). Si acest serial s-a lungit. Ce s-a lungit la noi, dar ce s-a lungit in India!! Si nu prea da semne ca s-ar termina prea curand.

    SPOILER! (Cine nu vrea sa afle ce se va intampla, sa nu citeasca).


    Anandi se va casatori cu Shiv, un politist(sau ceva de genul), se va muta la familia lui, va adopta un copil de 11 ani(cred) nu pentru ca nu poate avea copii ci pentru ca asa a simtit in acel moment, Basant va muri, iar Gehna se va casatori cu profesorul de muzica, Nirandan, dupa ce va pretrece o perioada destul de mare ca vaduva, iar Jagdish nu a va mai fi cu Gauri, ci cu Ganga, o femeie care avea un copil dintr-o alta casatorie si care era nevoita sa-si dea copilul sotului ei pentru ca el s-a casatorit cu alta prin legea aceea care a lasat-o si pe Phooli sa se casatoreasca. In fine, Jagdish o va ajuta, Ganga isi va recapata copilul si va locui la Jagdish acasa, unde se va indragosti si casatori ulterior cu el… Baba va merge la scoala. Scenele cu ele sunt super amuzante😀 Practic, serialul s-ar putea termina. Nu mai este nimic de rezolvat, dar nu!, regizorul nu vrea sa renunte la film, asa ca nascoceste diverse mici conflicte sa il tot lungeasca….



    3. Am urmait o perioada si Saraswatichandra, dar site-ul unde erau episoadele traduse s-a inchis si acum nu mai gasesc episodul la care ramasesem, ca sa il caut pe youtube. Spre deosebire de Sasural Simar Ka si Balika Vadhu, serialul Saraswatichandra nu m-a facut sa-mi pierd interesul pana acum.

    PENTRU CEI CE URMARESC SERIALUL, AS DORI SI EU SA STIU CE EPISOD ESTE ACELA IN CARE SARAS SI KUMUD ISI PETREC PRIMUL VALENTINE’S DAYS DUPA CE S-AU CASATORIT. MULTUMESC!

    Eu cam aceste trei seriale le urmaresc. As dori sa mai incep cateva, dar timpul nu imi permite, mai ales ca suntem in decembrie, iar prin martie ma asteapta simularile pentru BAC, iar in martie voi fi cu serialele exact la momentele cele mai importante, deci nu imi va mai arte sa invat. :((

    Reply

  15. oli
    Dec 04, 2014 @ 20:32:46

    Eu ti-am mai spus but hey. Nu stiu daca vrei serialele la care ma uit acum ca.. acum nu ma uit la nimic dar pana acum a fost cam asa (recunosc ca imi plac si in functie de cum arata personajele, calitatea filmarii, decoruri, costumatie – ca deh daca tot ma uit la un serial hindi parca n-as vrea sa fie toti mereu imbracati ca-n state – i’m that cheap):
    1. Rangrasiya pe care mi l-ai recomandat tu care a fost foarte frumos, actori ok, scenariu ok si decoruri minunate. Si suficient de scurt incat sa nu ti se lungeasca urechile.. S-a miscat bine povestea, parca nu prea au fost deloc close-up-uri prelungite pe fetele tuturor personajelor din 2 in 2 replici.
    2. Iss Pyar Ka Kya Naam Doon – cu destul de multe momente dragute. In asta si cel de mai sus protagonista feminina e Sanaya Irani, cred ca unul din lucrurile care mi-au placut cel mai mult in serialele astea 2 e vocea ei.
    3. Ca tot am zis de ala de mai sus si a mai mentionat si altcineva, am incercat sa vad si Iss pyaar ka kya naam doon ek baar phir dar m-au cam enervat actorii principali, parca prea multe tipete, ras foarte fals, etc. Felt a lot of really bad acting. Desi el mi s-a parut ok in Chotti Bahu. Dar acolo dharmi patni era dharmi patni, inteligenta, credincioasa si delicata si el nu era un badaran… not the joke I felt here. Povestea in jurul lor are ceva parti pozitive totusi. Cred ca actorii principali au fost problema
    4. Incepusem sa vad si Qubool Hai care mi-a placut la inceput fiind primul serial hindi pe care il vedeam cu musulmani. Prin el am mai invatat cateva, cateva cuvinte din sfera asta. Dar cand au inceput sa tot schimbe personaje si sa o lungeasca m-am oprit. Uite ca am aflat din comentariul de mai sus ca au si murit protagonistii. Minunat!
    5. Pavitra Rishta.. mai exista oare? m-am oprit din a ma uita la el de ceva timp. Si am mai si sarit din episoade. Prea multe time leaps.. nu mai aveam rabdare cu el.
    Dar eu as vrea sa ne zici tu🙂

    Reply

    • floryflory
      Dec 05, 2014 @ 12:47:56

      Oli, Pavitra Rishta s-a sfarsit pe 25 octombrie 2014 si a avut 1424 de episoade. Daca vrei sa il urmaresti pe net, fara subtitrare, sa imi spui unde ai ramas si iti voi da un link cu lista episoadelor, asta daca nu il ai deja (e pe youtube).
      Eu am avut un soc foarte mare la ultimul episod. M-a luat pe nepregatite si mi-au trebuit cateva minute sa realizez ce se intamplase…
      Daca vrei sa il vezi, uite linkuul :

      Reply

      • oli
        Dec 06, 2014 @ 11:33:57

        mersi flory, poate candva o sa ma uit sa vad cum s-a terminat pavitra rishta🙂 Poate incerc si eu Yeh Hai Mohabbatein daca e asa laudat.

    • Hedwig Silver
      Dec 05, 2014 @ 20:00:08

      cred că sunt singura de pe aici care nu s-a uitat la Is Pyaar Ko… rușine mie…

      Reply

    • Hedwig Silver
      Dec 05, 2014 @ 20:18:03

      așa… pregătiți-vă pentru un roman; în prezent, mă uit la 4 seriale, care probabil se vor înmulți curând (oricum nu cred că voi rezista să le văd pe toate, dar de, merită să mă chinui un pic) – cu astea 4 sunt la zi:

      1. Yeh Hai Mohabbatein, care e favoritul meu nr. 1 din toate timpurile; văzusem reclamele când s-a lansat, dar nu am avut răbdare; m-am apucat după vreo 6 luni de la lansare să mă uit și în 2 săpt. am recuperat tot… Povestea și actorii mi se par grozavi! Cred că merită să-i dați o șansă; episoadele sunt pe starplus.in la star player shows

      2. Udaan; pe ăsta l-am pescuit pentru că am văzut o reclamă; și îmi place!

      3. Mere Rang Mein Rangne Wali – am auzit titlul pe undeva și am găsit episoadele pe site-ul oficial; e drăguțel, până acum, și recent lansat

      4. Itna Karo Na Mujhe Pyaaar – și ăsta e recent lansat și mi se pare interesant; să văd cum va evolua.

      Am mai cochetat și cu altele: Beintehaa, Qubool Hai, Kuch Toh Log Kahenge, Bade Acche Lagte Hain (care mi-a plăcut mult, dar au dat-o rău în bară), Saraswatichandra, Jamaai Raja (cam atât îmi aduc cum aminte), dar pe astea nu le-am dus la capăt (cu excepția ultimului, care nu a început demult…) aș putea să argumentez și de ce nu mi-au plăcut, dar ar fi mult prea multe de scris…

      Mi-a plăcut enorm Rangrasiya – și datorită poveștii, dar mai ales pentru impecabila hindi-rajasthani și faptul că au evitat engleza până aproape de final. Mă gândesc să fac niște recomandări cu mai multe detalii și niște link-uri😀 desigur dacă și voi considerați că e o idee bună😀

      Reply

  16. Alexandra Elena
    Dec 04, 2014 @ 16:09:46

    Buna Hedwig :* ..da.. si eu ca si alte prietene ale mele vedem multe seriale indiene si nu este vorba de cele difuzate la tv ..avem un site si traducatoare devotate care fac asta pt noi cei sau cele care vrem sa vedem seriale hindi ..cela mai urmarite sunt ..Geet Hui Sabse Paray ..un serial mega super superb care a ramas in inimile noastre si care fiecare dintre noi l-a revazut de cel putin 3-4 sau chiar mai multe ori ..este pur si simplu exceptional cu o poveste extrem de sensibila ..in care joaca Drashti Dhami si Gurmeet Choudhary, 2 actori superbi ..in fine mai urmarim si Qubool-Hai ,Saraswatichandra ,Madhubala,Ek Haazaron Mein Behna Hai care are la fel o super poveste ,o sa vreau acum in vacanta sa vad un serial nou transmis de Star -Plus care se numeste Everest si care este povestea unei fete care vrea sa faca orice numai pentru a castiga iubirea tatalui ei ..doar ca nu stiu daca se va gasi o traducatoare sa il traduca pt noi sa il putem vedea pe site ..

    Reply

  17. Ramona
    Dec 04, 2014 @ 16:05:33

    Buna nu stiu cu ce sa incep cred ca cu -Yeh Hai Mohabbatein am ales acest serial pt ca joaca Divyanka Tripathi pe care o admir foarte mult.
    -Beintehaa mi-a placut inceputul dar m-a plictisit spre final.
    -Qubool hai ca si la Beintehaa inceputul arata promitator dar apoi au inceput sa il lungeasca au fost omorati cei care se presupuneau ca erau roluriile principale au ramas copii lor si serialul inca continua.
    -Hum hain na abia la inceput un conflict intre soacra si nora o sa vedem cum decurge drama…..
    -Humsafars nimic interesant deocamdata
    Iar de curand am descoperit un serial comic zic la inceput un grup de cantareti care isi demoralizeaza s-au mai bine spus isi chinuie colegii de facultate Kaisi Yeh Yaariyan. Deocamdata ma opresc aici ca abia am vazut sa scriu, caci unora le trebuie sa repare curentul o zi intreaga sau mai mult. Astept sa vad opiniile tale si poate niste sugesti. pa

    Reply

  18. Ankita Lokhande
    Dec 04, 2014 @ 13:24:38

    Eu una urmaresc iss pyaar ko kya naam doon ek baar phir
    beintehaa(un serial foarte frumos dar pacat ca s-a terminat)in acest serial au vrut sa arate traditia lor halal nikhat si parerea ea e ca a fost superb!!
    si meri aashiqui tu se hi
    Tu urmaresti vreun serial??

    Reply

    • Hedwig Silver
      Dec 04, 2014 @ 14:16:19

      m-am uitat și eu la Beintehaa până într-un punct, dar m-a călcat rău pe nervi; în afară de comploturi de crime nu vedeam nimic… adică, e așa bogată cultura musulmană și ei tot ce arată sunt comploturi… mă mai uit și la altele, dar o să-ți spun după ce mai primesc niște păreri (sper să existe)

      Reply

Lasă un comentariu

