Koffee With Karan – sezon nou


După cum bine știți, pe 1 decembrie a început un nou sezon de emisiuni mondene moderate de Karan Johar.

Prima emisiune îl are ca invitat pe Salman Khan. Interesant interviul, deși nu e un vorbitor grozav. Un om muncitor și mult mai înțelept odată cu vârsta. Respect tuturor artiștilor din lume pentru că ceea ce fac este incredibil de greu!

3 Comments (+add yours?)

  1. carmen
    Dec 02, 2013 @ 20:57:38

    multumesc de informatie . Ne prinde bine sa vedem cate un astfel de interviu. Eu am vizionat emisiunile din trecut si mi-au placut mult. Am aflat multe lucruri interesante despre actori. Mi se pare interesant sa ii auzi vorbind in viata de zi cu zi si nu doar cand interpreteaza un rol. Poti afla multe din modul lor de afi auzindu-i vorbind lejer in diresct.

    Reply

  2. feliciarus
    Dec 02, 2013 @ 18:29:58

    I love Salman,he is my favorite.

    Reply

Lasă un comentariu

