Ușa secretă – ep. 4: Mihaela, despre iubire


PRECIZARE: La începutul lunii octombrie, anunțam dorința mea de a strânge păreri de la voi, cititorii, cu privire la limba hindi și India în general – cum vi se pare limba asta, dacă ați învățat-o, dacă v-ar place să o știți, orice altceva ce vă trece prin minte. Iată, azi, am să postez primul mesaj dintr-o serie. Am numit rubrica ”ușa secretă” fiindcă o limbă străină este o poartă către un alt univers pe care mulți o văd, puțini o deschid și-i trec pragul. Am speranța că vă va face plăcere să citiți despre experiențele și trăirile unor persoane cu care împărtășim aceeași pasiune. Rubrica rămâne deschisă, nu vă sfiiți să trimiteți ceea ce aveți de spus, m-aș bucura nespus să ajungem la sute de mărturisiri cu privire la dragostea pentru o limbă. Ordinea de prezentare este aleatorie; azi, Mihaela ne povestește:

Bună, sunt Mihaela am 24 de ani şi sunt îndrăgostită de India de când eram la grădiniţă. Visam că mă voi îndrăgosti de un prinţ indian care să mă iubească până la lună şi dincolo de ea. Uşor pasiunea mea faţă de India şi tot ce ţine de ea a crescut cu ani de la „Yaadon Ki Baaraat”,„Ek Phool Do Mali” la seriale ,„Chotti Bahu 1&2 ” deveneam tot mai atrasă de culorile ei. De unde şi povestea mea de dragoste a început. În urmă cu 6 ani, pe când eram la liceu, doar ce aflasem de Facebook şi portiţa care îți deschide graniţele întregului pământ. Am inceput să caut nume de actori pe pagina de socializare. În serialul „Banoo Main Teri Dulhann” era un personaj ce se numea “Gauri” aşa am ajuns să o cunosc pe dragostea mea ce avea să ne aducă împreună la 2 ani de Skype. Din pasiunea mea pentru India şi Taj Mahal, dar şi din dorinţa pătimaşă a celui pe care îl voi urma şi în 7 vieți, marea mea iubire. Am învățat limba hindi.Vorbim în limba engleză, pe când eu înţeleg hindi, el ca un copil de 6 anişori rupe să îmi zică “Te iubesc”, de aceea îl ador şi mai mult. M-am îndrăgostit de ea, de limba ei, de tradiţiile şi poveştile ei, de cultura şi culorile ei. El e cel care îmi dă putere este sufletul meu pereche. Atunci când mă priveşte pătrunzător eu îi răspund “Kya Aap dehko ji”, el continuă “you are so cute when you are replying in hindi”. Orice este posibil atunci când eşti îndrăgostit, fie de o pasiune sau de marea dragoste. Povestea mea nu se termină aici, dar dragostea faţă de limba hindi este îmbunătăţită datorită soţului meu. “Main aap se behad pyaar karti hoon, my bebu”

Mulțumiri, Mihaela, pentru contribuția ta. Mă bucur să aflu despre povestea ta de dragoste și vă doresc, pe această cale, multă fericire și înțelegere!

anatomy_of_hindi_font-01

3 Comments (+add yours?)

  1. carmen
    Dec 07, 2016 @ 06:37:15

    Frumos, iti doresc ca visurile tale sa devina realitate si sa te bucuri de vazand ca visele vor devenii realitate si frumusetea va dainuii in tot ceea ce iti doresti.

    Reply

  2. Albinuţa Magică
    Nov 22, 2016 @ 09:32:04

    Frumoasa poveste!🙂

    Reply

Lasă un comentariu

