Pentru iubitorii de filme şi seriale indiene


Surfând pe net, că e la modă să vorbim aşa, am găsit un site:

http://www.peteava.ro/filmede10.net/video

Aici găseşti filme şi seriale indiene filmate chiar de pe posturile româneşti. Nu am explorat prea mult, recunosc, dar fă tu asta pentru mine şi spune-mi cum ţi se pare. Sper să-ţi fie de folos!

18 Comments (+add yours?)

  1. doina hartman
    Sep 25, 2015 @ 23:02:06

    As dori sa o revad pe Radhika {Rubina Dilaik } si pe sotul ei Dev { Avinash intr-un nou serial. Am indragito foarte multe de felul cum a jucat in serialul ,, Triunghiul iubirii ” si Triunghiul iubirii 2 dar dupa sfarsitul acestui serial nu am mai vazut nimic cu ei doi.
    Mi-ar place nespus de mult sa-i vad in noul serial.

    Reply

  2. nicu
    Feb 16, 2015 @ 11:36:53

    unde gasesc sasuralsimăr ka plzz

    Reply

  3. Ana Daniela
    Mar 05, 2014 @ 22:10:01

    doresc sa gases episoade noi din mica mireasa sun fan al filmului mai exact episodul 213

    Reply

    • Hedwig Silver
      Mar 07, 2014 @ 12:23:52

      găsești toate episoadele Balika Vadhu pe canalul oficial de Utube Colors TV

      Reply

      • floryflory
        Mar 07, 2014 @ 13:57:19

        Sau, daca vrei, intra aici: https://www.youtube.com/watch?v=fFuP-7UHQus .
        Este episodul de ieri ( 07.03.2014 – cand o femeie de la templu afla de Anandi si ii spune sotului ei sa vina din Boston si sa o opereze) . Nu este in hindi, este dublat in alt dialect (sincer habar n-am care este, cred ca este ori Tamil, ori Telugu), dar macar vezi imaginile si tot iti dai seama ce se intampla. Eu n-am mai rezistat si m-am uitat si, din cate am inteles, Anandi isi va pierde memoria – tipic indienilor, nu-i asa, Hilda? 😀 – si nu ii va mai recunoaste decat pe parintii ei.
        Acum serios, exista vreun serial indian in care nici un personaj nu si-a pierdut memoria sau nu a avut probleme psihice? ( Sagar/Amar ; Kakhul, Armaan, Maan, Alec, Dev(?) , Manav, Roli – din Sasural Simar Ka)….

      • Hedwig Silver
        Mar 10, 2014 @ 11:38:25

        e cea mai simplă variantă de a trage de timp, cred; și uite așa din 200 se fac 300-350 de episoade; asta și ar mai fi nebunia sau arcul timpului (trec 10/20/30 de ani)

      • floryflory
        Mar 07, 2014 @ 14:03:28

        Ha, ce aiurita sunt!:)) Abia acum mi-am dat seama (dupa zeci de episoade vizionate pe youtube) ca filmul este pus pe canalul RajTVTamil. Deci filmul este dublat in tamiiiiil. 😀

      • Hedwig Silver
        Mar 08, 2014 @ 10:29:42

        nu aș rezista să mă uit la ceva în tamil… mă zgârie pe creier; felicitări!

  4. carmen
    Nov 20, 2011 @ 13:41:41

    Ma bucur ca ai gasit cateva clipe sa mai comunici cu noi. Suces la invatatura in continuare

    Reply

    • Hedwig Silver
      Nov 20, 2011 @ 13:44:12

      mulţumesc! succes asemenea! am un orar extrem de încărcat şi mai am şi ore de practică pedagogică – îmi ocupă toată ziua, inclusiv week-end-ul; abia aştept să închei anul universitar să mă pot ocupa din nou cum trebuie de blog.

      Reply

  5. carmen
    Nov 20, 2011 @ 13:39:30

    Cine vrea sa vada episoade ce se difuzeaza la posturile indine puteti sa intrati pe link-ul de mai jos. Eu am gasit cateva seriale foarte bune. Avantajul e ca alaturat sunt si comentarii in engleza referitoare la episoadele respective care te ajuta sa intelegi mai bine.
    http://myeduniya.com/

    Reply

  6. carmen
    Nov 20, 2011 @ 13:30:13

    Am “survolat” de mult si e ok. Sunt de calitate eu am urmarit in special Dil mil Gaye (Intalnirea inimilor), care se difuzeaza pe Prima Tv la ore la care nu ajung niciodata sa ma uit. Deci e un avantaj ca le poti vedea a doua zi fara probleme la orice ora doresti si fara reclamele interminabile . Apoi poti avea avantajul sa vezi doua trei episoade cand ai timp, sau sa revezi cand ai chef orice episod care ti-a placut. Eu zic ca e o idee buna.

    Reply

Lasă un comentariu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Discover more from Hedwig's Blog

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading