Tashan-E-Ishq (coloană sonoră) – Versuri traduse


Solist: Arpita Chakraborty (alte detalii ale cântecului nu cunosc)
Coloana sonoră a serialului Tashan-E-Ishq

Detalii cu privire la traducerea titlului acestui serial găsiți AICI.

Bas itni si tamanna hai
Doar atât îmi doresc
Tere rang mein hi rang jaun
Să mă colorez în culoarea ta

Rahun na main zara mujh mein
Fie să nu mai rămân eu
Teri ho ke hi reh jaaun
Să rămân doar a ta
Kisi se na kaha hai jo
Ceea ce nu am spus nimănui
Tumhi se baat woh keh dun
Să-ți mărturisesc ție

Sabhi dete hain dil aksar
Toți își dăruiesc inima deseori
Main tujhko jaan bhi de dun
Eu îți dăruiesc și viața
Yeh hai sukoon yeh hai junoon
Aceasta e liniștea, aceasta e nebunia
Yeh tashn e ishq hai
Așa se întâmplă în dragoste (stilul dragostei)

Bas itni si tamanna hai
Doar atât îmi doresc
Tere rang mein hi rang jaun
Să mă colorez în culoarea ta
Rahun na main zara mujh mein
Fie să nu mai rămân eu
Teri ho ke hi reh jaaun
Să rămân doar a ta

Mujhse na door jaa
Nu te îndepărta
Iltajaa hai meri
E rugămintea mea
Mujh pe haq hai tera
Ai drept asupra mea
Ye jaan hai teri
Viața mea e a ta

Ab mera sab tera
Tot ce am eu e acum al tău
Khwashish hai bas teri
Te doresc doar pe tine
Kisi se na kaha hai jo
Ceea ce nu am spus nimănui
Tumhi se baat woh keh dun
Să-ți mărturisesc ție
Sabhi dete hain dil aksar
Toți își dăruiesc inima deseori
Main tujhko jaan bhi de dun
Eu îți dăruiesc și viața
Main hoon teri tu hai mera
Sunt a ta, ești al meu
Yeh tashn e ishq hai
Așa se întâmplă în dragoste (stilul dragostei)

Bas itni si tamanna hai
Doar atât îmi doresc
Tere rang mein hi rang jaun
Să mă colorez în culoarea ta

Raaston pe teri nigaahe meri
Pe drum, privirea ta îmi aparține
Bas tere waaste duaa hai meri
Mă rog doar pentru tine
Be wajaah har jagah
Fără motiv, peste tot
Har ghadi kehne lagi
Fiece clipă a început să spună

Kisi se na kaha hai jo
Ceea ce nu am spus nimănui
Tumhi se baat woh keh dun
Să-ți mărturisesc ție
Sabhi dete hain dil aksar
Toți își dăruiesc inima deseori
Main tujhko jaan bhi de dun
Eu îți dăruiesc și viața
Hai aarzoo bas tu hi tu
Te doresc doar pe tine
Yeh tashn e ishq hai
Așa se întâmplă în dragoste (stilul dragostei)

Bas itni si tamanna hai
Doar atât îmi doresc
Tere rang mein hi rang jaun
Să mă colorez în culoarea ta
Rahun na main zara mujh mein
Fie să nu mai rămân eu
Teri ho ke hi reh jaaun
Să rămân doar a ta

Kisi se na kaha hai jo
Ceea ce nu am spus nimănui
Tumhi se baat woh keh dun
Să-ți mărturisesc ție
Sabhi dete hain dil aksar
Toți își dăruiesc inima deseori
Main tujhko jaan bhi de dun
Eu îți dăruiesc și viața
Yeh hai sukoon yeh hai junoon
Aceasta e liniștea, aceasta e nebunia
Yeh hai tashn e ishq hai
Așa se întâmplă în dragoste (stilul dragostei)

Bas itni si tamanna hai
Doar atât îmi doresc
Tere rang mein hi rang jaun
Să mă colorez în culoarea ta
Rahun na main zara mujh mein
Fie să nu mai rămân eu
Teri ho ke hi reh jaaun
Să rămân doar a ta

Lasă un comentariu

