Dekha Hazaro Dafaa (RUSTOM – 2016) Versuri traduse


Film: Rustom
Muzica: Jeet Gannguli
Versuri: Manoj Muntashir
Soliști: Arijit Singh & Palak Muchhal
An lansare: 2016

Dekha Hazaaron Dafa Aapko
Te-am mai văzut înainte de mii de ori
Phir Beqarari Kaisi Hai
Atunci, de ce, totuși, sunt neliniștit
Sambhaale Sambhalta Nahi Yeh Dil
Chiar de încerc, nu pot să-mi stăpânesc inima
Kuch Aap Mein Baat Aisi Hai
E ceva deosebit în tine

Lekar Ijaazat Ab Aap Se
Doar după permisiunea ta
Saansein Ye Aati Jaati Hain
Respirația mea și-a revenit la normal
Dhoondhe Se Milte Nahi Hain Hum
Chiar de mă cauți, nu mă poți găsi
Bas Aap Hi Aap Baaki Hai
Doar tu ai mai rămas

Pal Bhar Na Doori Sahein Aap Se
Nu rezist să stau departe de tine nici măcar o clipă
Betaabiyaan Yeh Kuch Aur Hain
Această nerăbdare e diferită
Hum Door Hoke Bhi Paas Hain
Chiar și despărțiți suntem aproape
Nazdeekiyaan Yeh Kuch Aur Hain
Aproapierea asta e diferită

Dekha Hazaaron Dafa Aapko
Te-am mai văzut înainte de mii de ori
Phir Beqarari Kaisi Hai
Atunci, de ce, totuși, sunt neliniștit
Sambhaale Sambhalta Nahi Yeh Dil
Chiar de încerc, nu pot să-mi stăpânesc inima
Kuch Pyaar Mein Baat Aisi Hai
E ceva deosebit în iubire

Aagosh Mein Hai Jo Aapki
În îmbrățișarea ta
Aisa Sukoon Aur Paayein Kahaan
Unde altundeva aș putea avea asemenea liniște
Aankhein Humein Yeh Raas Aa Gayi
Sunt vrăjit privirea ta
Ab Hum Yahaan Se Jaaye Kahaan
Unde să plec de aici?

Dekha Hazaaron Dafa Aapko
Te-am mai văzut înainte de mii de ori
Phir Beqarari Kaisi Hai
Atunci, de ce, totuși, sunt neliniștit
Sambhaale Sambhalta Nahi Yeh Dil
Chiar de încerc, nu pot să-mi stăpânesc inima
Kuch Pyaar Mein Baat Aisi Hai
E ceva deosebit în iubire

Phir Beqarari Kaisi Hai
Atunci, de ce, totuși, sunt neliniștit
Kuch Pyaar Mein Baat Aisi Hai
E ceva deosebit în iubire

Lasă un comentariu

