Jana Jogi De Naal (KAILASA – 2006) Versuri traduse


Album: Kailasa
Solist: Kailash Kher
Versuri: Kailash Kher
Muzica: Naresh Kamath
An lansare: 2006
! Acest cântec nu a fost inclus în vreun film în această formă.

!Cântecul fiind în punjabi, m-am folosit de mai multe surse pentru a-l putea traduce. În caz de greșeli, semnalați-le. Mulțumesc prietenilor pt. ajutor!

Kaaga sab tan khaiyo
Corbule, mănâncă-mi întreg trupul
Mera chun chun khaiyo maas
Ciugulește-mi carnea

Kaaga sab tan khaiyo
Corbule, mănâncă-mi întreg trupul
Mera chun chun khaiyo maas
Ciugulește-mi carnea
Do naina mat khaiyo
Cei doi ochi nu mi-i mânca
Mohe piya milan ki aas
Am speranța întâlnirii iubitului
Oo ni mein jaana
Vreau să plec
Ni mein jaana
Vreau să plec

Jaana jogi de naal ni mein
Vreau să plec la iubitul meu
Hoo ni mein jaana
Vreau să plec
Ni mein jaana
Vreau să plec
Jaana jogi de naal ni mein
Vreau să plec la iubitul meu

Raanjha raanjha kardi ni mein
Strigând Ranjha de atâtea ori
Aape raanjha hoii
Am devenit eu Ranjha
Raanjha mein vich
Ranjha în mine
Mein raanjhe vich
Eu în Ranjha
Hor khayal na koi
Gândul mi-e la nimeni altul
Hoo ni mein jaana
Vreau să plec
Ni mein jaana
Vreau să plec

Jaana jogi de naal ni mein
Vreau să plec la iubitul meu

Haaji lok makke nu jande
Oamenii credincioși merg la Mecca
Main jaana taqat hajare
Eu mă duc în Takht Hazara (orașul natal al lui Ranjha)
Jit val yaaru othey val Kaaba
Acolo unde e prietenul, acolo e și Kaaba
Bhanve khol kitaba chaare
Chiar de-ar fi să deschid patru cărți
Hoo ni mein jaana
Vreau să plec
Ni mein jaana
Vreau să plec

Jaana jogi de naal ni mein
Vreau să plec la iubitul meu

1 Comment (+add yours?)

  1. Nandini elena
    Jul 22, 2017 @ 18:41:36

    Verry nice video song

    Reply

Lasă un comentariu

