Baarish (HALF GIRLFRIEND – 2017) Versuri traduse


Film: Half Girlfriend
Muzica: Tanishk Bagchi
Versuri: Arafat Mehmood & Tanishk Bagchi
Soliști: Ash King & Shashaa Tirupati
An lansare: 2017

Chehre Mein Tere, Khud Ko Main Dhoondhun
Mă caut în chipul tău
Aankhon Ke Darmiyaan, Tu Ab Hai Iss Tarah
Prin ochi, acum ești în așa fel (în mine)
Khwaabon Ko Bhi Jagah Na Mile
Că nu mai e loc pentru vise

Yeh Mausam Ki Baarish
Ploaia anotimpului
Yeh Baarish Ka Paani
Apa ploii
Yeh Paani Ki Boondein
Picăturile de ploaie
Tujhe Hi Toh Dhoondhe
Te caută pe tine
Yeh Milne Ki Khwahish
Dorința întâlnirii
Yeh Khwahish Puraani
Vechea dorință
Ho Poori Tujhi Se Meri Yeh Kahaani
Cu tine se desăvârșește povestea mea de dragoste

Kabhi Tujh Mein Utroon
Mă voi coborî în tine odată
Toh Saanson Se Guzroon
Prin răsuflare voi trece
Toh Aaye Dil Ko Raahat
Inima va fi împăcată
Main Hoon Bethikana
Sunt fără de sălaș
Panaah Mujhko Paana Hai Tujhme
Vreau să-mi găsesc refugiul în tine
De Ijaazat
Dă-mi voie

Na Koi Darmiyaan
Nu e nimeni între noi
Hum Dono Hai Yahaan
Doar noi suntem aici
Phir Kyun Hai Tu Bata Faasle
Atunci de ce există distanță între noi

Yeh Mausam Ki Baarish
Ploaia anotimpului
Yeh Baarish Ka Paani
Apa ploii
Yeh Paani Ki Boondein
Picăturile de ploaie
Tujhe Hi Toh Dhoondhe
Te caută pe tine
Yeh Milne Ki Khwahish
Dorința întâlnirii
Yeh Khwahish Puraani
Vechea dorință
Ho Poori Tujhi Se Meri Yeh Kahaani
Cu tine se desăvârșește povestea mea de dragoste

Hawaaon Se Tera Pata Poochta Hoon
Întreb vântul de adresa ta
Ab Toh Aaja Tu Kahin Se
Vino de undeva
Parindon Ki Tarah Yeh Dil Hai Safar Mein
Inima e călătoare precum o pasăre
Tu Mila De Zindagi Se
Fă-mi cunoștință cu viața

Bas Itni Ilteja
Doar atât te rog
Tu Aake Ek Dafa
Vino o dată
Jo Dil Ne Na Kahaa Jaan Le
Să cunoști ceea ce inima nu a rostit

Yeh Mausam Ki Baarish
Ploaia anotimpului
Yeh Baarish Ka Paani
Apa ploii
Yeh Paani Ki Boondein
Picăturile de ploaie
Tujhe Hi Toh Dhoondhe
Te caută pe tine
Yeh Milne Ki Khwahish
Dorința întâlnirii
Yeh Khwahish Puraani
Vechea dorință
Ho Poori Tujhi Se Meri Yeh Kahaani
Cu tine se desăvârșește povestea mea de dragoste

Lasă un comentariu

