Milne Hai Mujhse Aayi (AASHIQUI 2 – 2013) Versuri traduse


Film: Aashiqui 2
Muzica: Mithoon, Jeet Ganguly
Versuri: Irshad Kamil, Sandeep Nath
Solist: Arijit Singh
An lansare: 2013

Milne hai mujhse aayi phir jaane kyun tanhaai
A venit să mă întâlnească, totuși nu știu de ce simt singurătatea
Kis mod pe hai laayi aashiqui
La ce cotitură m-a adus dragostea?

O… Khud se hai ya Khudaa se is pal meri ladaai
Mă lupt cu mine sau cu Dumnezeu acum?
Kis mod pe hai laayi aashiqui
La ce cotitură m-a adus dragostea?

Aashiqui baazi hai taash ki
Dragostea e precum un joc de cărți
Tootte bante vishwaas ki…
Despre pierderea și clădirea încrederii
Milne hai mujhse aayi phir jaane kyun tanhaai
A venit să mă întâlnească, totuși nu știu de ce simt singurătatea
Kis mod pe hai laayi aashiqui
La ce cotitură m-a adus dragostea?

Jaane kyun main sochta hoon khaali sa main ik raasta hoon
De ce am senzația că sunt un drum pustiu?
Tune mujhe kahin kho diya hai ya main kahin khud laapata hoon
M-ai pierdut tu pe undeva sau m-am pierdut eu?
Aa dhoondh le tu phir mujhe…
Vino și caută-mă
Kasmein bhi doon to kya tujhe…
Ce aș putea să-ți promit?

Aashiqui baazi hai taash ki
Dragostea e precum un joc de cărți
Tootte bante vishwaas ki…
Despre pierderea și clădirea încrederii
Milne hai mujhse aayi phir jaane kyun tanhaai
A venit să mă întâlnească, totuși nu știu de ce simt singurătatea
Kis mod pe hai laayi aashiqui
La ce cotitură m-a adus dragostea?

Tuta hua saaz hoon main
Sunt o melodie frântă
Khud se hi naaraz hoon main
Sunt supărat pe mine însumi
Seene mein jo kahin pe dabi hai aisi koi aawaaz hoon main
Sunt vocea înăbușită din adâncul pieptului
Sun le mujhe tu dil kahe…
Inima spune să mă asculți
Kab tak khaamoshi dil sahe…
Cât să îndure inima liniștea?

Aashiqui baazi hai taash ki
Dragostea e precum un joc de cărți
Tootte bante vishwaas ki…
Despre pierderea și clădirea încrederii
Milne hai mujhse aayi phir jaane kyun tanhaai
A venit să mă întâlnească, totuși nu știu de ce simt singurătatea
Kis mod pe hai laayi aashiqui
La ce cotitură m-a adus dragostea?

O… Khud se hai ya Khudaa se is pal meri ladaai
Mă lupt cu mine sau cu Dumnezeu acum?
Kis mod pe hai laayi aashiqui
La ce cotitură m-a adus dragostea?

Aashiqui baazi hai taash ki
Dragostea e precum un joc de cărți
Tootte bante vishwaas ki…
Despre pierderea și clădirea încrederii