Lo Maan Liya (RAAZ REBOOT – 2016) Versuri traduse


Film: Raaz Reboot
Muzica: Jeet Gannguli
Versuri: Kausar Munir
Solist: Arijit Singh
An lansare: 2016

Lo Maan Liya Humne
Poftim, am înțeles
Hai Pyaar Nahi Tumko
Că nu mă iubești
Tum Yaad Nahi Humko
Nu îmi amintesc de tine
Hum Yaad Nahi Tumko
Nu-ți amintești de mine

Bas Ek Dafaa Mudke Dekho
Privește doar o dată-n urmă
Aye Yaar Zara Humko
O dragă, măcar puțin
Lo Maan Liya Humne
Poftim, am înțeles
Hai Pyaar Nahi Tumko
Că nu mă iubești
Tum Yaad Nahi Humko
Nu îmi amintesc de tine
Hum Yaad Nahi Tumko
Nu-ți amintești de mine

Lo Maan Liya Dekha Hi Nahi
Poftim, recunosc că nu am văzut
Tere Kaandhe Ka Wo Til
Alunița de pe umărul tău
Lo Maan Liya Toota Hi Nahi
Poftim, recunosc că nu s-a frânt
Tere Haathon Se Mera Dil
Inima mea în mâinile tale
Chhaaon Mein Teri Beeti Hi Nahi
Nu am petrecut în umbra ta
Woh Garmi Ki Baatein
Acele vremuri călduroase, discutând
Baahon Mein Teri Guzri Hi Nahi
Nu am petrecut în brațele tale
Wo Sardi Ki Raatein
Acele nopți friguroase

Lo Maan Liya Humne
Poftim, am înțeles
Aitbaar Nahi Tumko
Că nu ai încredere în mine
Tum Yaad Nahi Humko
Nu îmi amintesc de tine
Hum Yaad Nahi Tumko
Nu-ți amintești de mine

Jao Le Jao Neend Meri
Du-te, ia-mi și somnul
Uff Na Karenge Hum
N-o să auzi nici un oftat
Jo Le Jaaoge Khwaab Mere
Visurile pe care mi le vei răpi
Toh Kaise Jiyenge Hum
Cum voi mai fi capabil să trăiesc?
Jeena Humko Aata Hi Nahi
Nu știu să trăiesc
Teri Saanson Ke Siva
Fără răsuflarea ta alături
Marna Bhi Ab Namumkin Hai
Până și moartea e imposibilă acum
Teri Baahon Ke Siva
Departe de îmbrățișarea ta

Lo Maan Liya Humne
Poftim, am înțeles
Parwaah Nahi Tumko
Că nu îți pasă
Tum Yaad Nahi Humko
Nu îmi amintesc de tine
Hum Yaad Nahi Tumko
Nu-ți amintești de mine

2 Comments (+add yours?)

  1. larisa
    Oct 18, 2016 @ 18:13:04

    mersi mult de traducere

    Reply

Lasă un comentariu

