Părerile voastre despre HINDI – trimiteți materiale!


ANUNȚ de mare anvergură; îmi doresc de multă vreme să adun gândurile voastre, ale cititorilor, ale fanilor Indiei cu privire la limba HINDI; astfel, în luna octombrie (până în ultima zi a lunii) aștept mesajele/mail-urile voastre cu privire la limba hindi – puteți scrie orice acolo, dacă vă place, dacă nu vă place, dacă ați studiat-o sau nu, dacă vă doriți să o invățați, dacă aveți un poet preferat sau un romancier favorit…

Există o singură limită: 20 de rânduri scrise pe calculator (mărimea 12, vă rog, neapărat cu diacritice!); puteți să îmi lăsați mesaj privat pe pagina sau profilul meu de FB sau pe adresa de mail (o găsiți pe blog la contact) cu mențiunea UȘA SECRETĂ; să îmi spuneți și despre voi câteva cuvinte (de unde sunteți, câți ani aveți, dacă lucrați pe undeva sau nu, dacă are legatură domeniul în care munciți cu zona lingvistică sau nu…)

Nu uitați de SHARE către prieteni, cunoștințe care apreciază India, dar mai ales limba hindi.
Aștept cu nerăbdare mesajele voastre pe care le voi pune treptat pe blog (după 1 noiembrie).

PS: nu am premii de dat, doar dragoste de împărtășit!

anatomy_of_hindi_font-01

2 Comments (+add yours?)

  1. Albinuţa Magică
    Oct 05, 2016 @ 11:02:26

    Abia astept sa vad ce parere ai de ce am scris eu !❤

    Reply

Lasă un comentariu

