Ae Dil Hai Mushkil (ADHM – 2016) Versuri traduse


Film: Ae Dil Hai Mushkil
Muzica: Pritam
Versuri: Amitabh Bhattacharya
Solist: Arijit Singh
An lansare: 2016

Tu Safar Mera, Hai Tu Hi Meri Manzil
Tu ești călătoria mea, tu ești destinația mea
Tere Bina Guzara, Ae Dil Hai Mushkil
Traiul fără tine, o inimă, este grea
Tu Mera Khuda, Tu Hi Duaa Mein Shaamil
Tu ești Dumnezeul meu, ești parte din rugăciunile mele
Tere Bina Guzara, Ae Dil Hai Mushkil
Traiul fără tine, o inimă, este greu

Mujhe Aazmaati Hai Teri Kami
Absența ta mă supune unui test
Meri Har Kami Ko Hai Tu Laazmi
Tu completezi fiecare neajuns al meu
Junoon Hai Mera Banoon Main Tere Qaabil
E obsesia mea să devin demn de tine
Tere Bina Guzaara, Ae Dil Hai Mushkil
Traiul fără tine, o inimă, este greu

Yeh Rooh Bhi Meri, Yeh Jism Bhi Mera
Sufletul este al meu, la fel și trupul
Utna Mera Nahi, Jitna Hua Tera
Dar nu atât ale mele, cât îți aparțin ție
Tune Diya Hai Jo Woh Dard Hi Sahi
Într-adevăr, mi-ai dat durere
Tujhse Mila Hai Toh, Inaam Hai Mera
Însă recompensa este întâlnirea cu tine

Mera Aasmaan Dhoondhe Teri Zameen
Cerul meu caută pământul tău
Meri Har Kami Ko Hai Tu Laazmi
Tu completezi fiecare neajuns al meu
Zameen Pe Na Sahi, Toh Aasmaan Mein Aa Mil
Dacă nu pe pământ, vino să ne întâlnim măcar în ceruri
Tere Bina Guzara, Ae Dil Hai Mushkil
Traiul fără tine, o inimă, este greu

Maana Ki Teri Maujoodgi Se Yeh Zindagani Mehroom Hai
Sunt conștient că viața mea e lipsită de prezența ta
Jeene Ka Koi Dooja Tareeka Na Mere Dil Ko Maaloom Hai
Inima mea, însă, nu cunoaște alt mod de trai
Tujhko Main Kitni Shiddat Se Chaahun
Te iubesc cu atâta profunzime
Chaahe Toh Rehna Tu Bekhabar
Chiar de nu ești conștientă
Mohtaaj Manzil Ka Toh Nahi Hai, Ye Ek Tarfa Mera Safar
Chiar de nu duce lipsă de destinație, călătoria mea este totuși una pe cont propriu

Safar Khoobsurat Hai Manzil Se Bhi
Călătoria e mai frumoasă decât destinația
Meri Har Kami Ko Hai Tu Laazmi
Tu completezi fiecare neajuns al meu
Adhura Hoke Bhi Hai Ishq Mera Qaamil
Cu toate că e incompletă, dragostea mea s-a desăvârșit
Tere Bina Guzara Ae Dil Hai Mushkil
Traiul fără tine, o inimă, este greu

Lasă un comentariu

