Poem: Kya Khoya Kya Paaya – Atal Bihari Vajpayee (versuri traduse)


Album: Samvedna
Solist: Jagjit Singh
Muzica: Jagjit Singh
Versuri: Atal Bihari Vajpayee
Introducere – voce: Amitabh Bachchan
Ecranizat pe: Shahrukh Khan

Kya khoya kya paya jag mein
Ce am pierdut și ce-am câștigat în astă lume
Milte aur bichadte pag mein
Le întâlnesc și se îndepărtează la fiece pas
Mujhe kisi se nahi shikayat
Nu mă plâng de nimeni
Yadhyapi chhala gaya pag pag mein
Chiar de-am fost mințit la fiece pas
Ek dristi beeti par daale
Am aruncat o privire la trecut
Yaadon ki potli tatole
Am pipăit bocceaua amintirilor

Apne hi man se kuch bolein (x 2)
I-am spus ceva inimii

Prithvi laakho varsh puraani
Pământul e vechi de sute de mii de ani
Jeevan ek anant kahaani
Viața e o poveste fără sfârșit
Par tan ki apni seemaye
Dar trupul are limitele sale
Yadhyapi sau shardon ki vani
Chiar dacă mi s-au promis verbal multe
Itna kabhi hai antim dastak par
Măcar atât, la ultima bătaie
Khud darwaza khole
Să deschid eu însumi ușa

Apne hi man se kuch bolein (x 2)
I-am spus ceva inimii

Janam maran ka abhirat phera
Viața și moartea sunt într-un ciclu constant
Jeevan banjaro ka dera
Viața nu e decât o oprire precum a nomazilor
Aaj yahan kal kahan kuch hai
Azi aici, mâine cine știe unde
Kaun jaanta kidhar savera
Cine știe unde ne prinde dimineața?
Andiyara aakash aseemit
Întunericul și cerul sunt nesfârșite
Praanon ke pankhon ko taule
Cântăresc aripile suflurilor

Apne hi man se kuch bolein (x 2)
I-am spus ceva inimii

Lasă un comentariu

