Sanam Re [SANAM RE – 2016] Versuri traduse


Film: Sanam Re
Muzica: Mithoon
Versuri: Mithoon
Soliști: Mithoon & Arijit Singh
An lansare: 2016

Bheegi Bheegi Sadkon Pe Main Tera Intezaar Karun
Te voi aștepta pe străzile ude
Dheere Dheere Dil Ki Zameen Ko Tere Hi Naam Karun
Îți voi preda pământul inimii încetul cu încetul
Khudko Main Yun Kho Doon Ke Phir Na Kabhi Paoon
Vreau să mă pierd într-atât încât să nu mă regăsesc nicicând
Haule Haule Zindagi Ko Ab Tere Hawaale Karun
Încetul cu încetul, îmi voi încredința viața în mâinile tale

Sanam Re, Sanam Re, Tu Mera Sanam Hua Re (x2)
Dragostea mea, dragostea mea, ai devenit iubirea mea
Karam Re, Karam Re, Tera Mujh Pe Karam Hua Re…
Binecuvântare, binecuvântare, totul mulțumită binecuvântării tale asupra-mi
Sanam Re, Sanam Re, Tu Mera Sanam Hua Re…
Dragostea mea, dragostea mea, ai devenit iubirea mea

Tere Qareeb Jo Hone Laga Hoon, Toh Toote Saare Bharam Re
De când mă apropiu de tine, toate iluziile s-au destrămat
Sanam Re, Sanam Re, Tu Mera Sanam Hua Re (x2)
Dragostea mea, dragostea mea, ai devenit iubirea mea

Baadalon Ki Tarah Hi Toh Tune Mujh Pe Saaya Kiya Hai
Precum norii, tu m-ai umbrit
Baarishon Ki Tarah Hi Toh Tune Khushiyon Se Bhigaaya Hai
Precum ploaia, m-ai udat cu fericire
Aandhiyon Ki Tarah Hi Toh Tune Hosh Ko Udaaya Hai
Precum furtuna, mi-ai făcut rațiunea să zboare

Mera Muqaddar Sanwara Hai Yun Naya Savera Jo Laaya Hai Tu
Mi-ai împodobit destinul prin noua dimineață pe care ai adus-o
Tere Sang Hi Bitaane Hain Mujhko Mere Saare Janam Re
Vreau să-mi petrec toate viețile doar alături de tine

Sanam Re, Sanam Re, Tu Mera Sanam Hua Re (x2)
Dragostea mea, dragostea mea, ai devenit iubirea mea
Sanam Re… Sanam Re…
Dragostea mea, dragostea mea
Karam Re, Karam Re, Tera Mujh Pe Karam Hua Re…
Binecuvântare, binecuvântare, totul mulțumită binecuvântării tale asupra-mi
Karam Re… Karam Re…
Binecuvântare, binecuvântare
Sanam Re, Sanam Re, Tu Mera Sanam Hua Re…
Dragostea mea, dragostea mea, ai devenit iubirea mea

Mere Sanam Re Mera Hua Re
Dragostea mea îmi aparține
Tera Karam Re Mujh Pe Hua Yeh
Binecuvântarea ta s-a răsfrânt asupra-mi

4 Comments (+add yours?)

  1. ioana milani
    Aug 01, 2016 @ 07:56:12

    alaturi de Gerua si Janam,janam cred ca este una din cele mai frumoase melodii in Hindi.Arijit Singh este unul din cei mai apreciati cantareti si compozitori indieni din ultimii ani,primind si numeroase premii in special pt. coloane sonore din filme .

    Reply

  2. ioana milani
    Aug 01, 2016 @ 07:47:12

    Arijit Singh,are cele mai frumoase cantece de dragoste indiene.are o voce f. frumoasa,si din ce am citit pe site-urile indiene,(pt. ca i-mi place sa citesc direct din revistele si ziarele indiene care sunt online),este f. apreciat pt. calitatea versurilor si cunoasterea profunda a limbii hindi).
    Sunt pasionata de limbi straine.in adolescenta si in timpul studentiei am fost pasionata de limba engleza,dar si atrasa de culturile orientale ,spre care in acel timp putina lume era atrasa-vorbesc de ani 80.Ma pasionau f. mult cultura japoneza si chineza,dupa ce am citit 2 romane f. interesante-unul este SHOGUN de James Clavell,iar celalalt este PATRU GENERATII SUB ACELASI ACOPERIS,de un autor chinez ,nu-mi aduc aminte numele,dar trateaza viata unei familii chineze prin anii 1920,in timpul ultimului Imparat chinez.In studentie m-am imprietenit cu studenti din Iran si Siria,si asa am inceput sa ma interesez de cultura persana,si cultura araba.Le puneam f. multe intrebari ,despre orasele lor,despre modul lor de viata.Chiar si astazi dupa 25 de ani de la terminarea facultatii,am ramas prieteni ,ne sunam din cand in cand,mai ales ca au ramas in Romania,casatorindu-se cu fete romance.Acum am aproape 50 de ani,si de curand vazand reclama de pe Antena Stars,la un nou serial Ce nume sa-i dau acestei iubiri?-Iss pyaar ko kya naam doon?,mi s-a parut interesant.Mentionez ca pana acum 5-6 luni nu i-mi placeau serialele si filmele indiene.Mi se pareau f. siropoase si muzica f. enervanta(desi am terminat si scoala de muzica,si imi plac toate genurile muzicale,de la jazz la muzica clasica si opera)Datorita acestui serial,care mi-a placut f. mult(vazandu-l pe hindilover.com,pt. ca nu am avut rabdare sa urmaresc cate un episod in fiecare zi pe Antena Star),am inceput sa fiu interesata de limba hindi si de cultura indiana.Am inceput sa citesc tot ce am gasit pe net,despre traditiile lor,despre sarbatorile lor,despre orase,despre istoria lor,si despre limbile care se vorbesc in India.Serialul l-am vazut de 3 ori,de 2 ori tradus in romana,iar mai nou l-am urmarit direct pe STAR TV ,in limba hindi.Am inceput sa cunosc multe cuvinte hindi,si am inceput sa vreau sa studiez aceasta limba.Asa am ajuns pe blogul tau,care este f.interesant.cred ca am sa-ti mai scriu,pe masura ce o sa citesc tot ce ai scris la diversele categorii.
    Te salut si te felicit.
    Ioana Milani.
    Sibiu

    Reply

    • Hedwig Silver
      Aug 02, 2016 @ 08:13:44

      în primul rând, bun venit! mulțumiri pentru aapreciere și comentarii. mă bucur tare mult că urmăriți cu drag seriale indiene de limbă hindi și sper ca informațiile de pe blog să vă folosească

      Reply

  3. stefyy.stef
    Feb 05, 2016 @ 16:55:40

    cea mai frumoasa melodie de dragoste❤❤

    Reply

Lasă un comentariu

