Allah Hi Rahem [MNIK – 2010] Versuri traduse


Film: My Name Is Khan
Muzica: Shankar-Ehsaan-Loy
Versuri: Niranjan Iyengar
Solist: Ustad Rashid Khan
An lansare: 2010

Allah hi Rahem, Maula hi Rahem
Allah e milostiv, Stăpânul e iertător
Allah hi Rahem, Maula hi Rahem
Allah e milostiv, Stăpânul e iertător

Kaise ishq se sajh gayi raahein
Cum mi-au fost împodobite cărările cu dragoste
Jab se dekhi hai Teri nigaahein ya Khuda!
De când ți-am zărit privirea, o Doamne
Main to Tera ho gaya
Am devenit al Tău

Tu jo karam pharmaye,
Prin milostivenia pe care o arăți
Adam insaan ho jaaye
Ființa devine Om
Mastana ho ke, deewana ho ke
Îmbătat, înnebunit
Tujhe pal mein paa jaaye
Te regăsește în fiece clipă
Saans-e-fiza mein tu hai,
Ești în fiece răsuflare
Rooh-e-bayan mein tu hai
Ești în fiece exprimare a spiritului
Har ibtidaa mein, har inteha mein,
În fiece început și sfârșit
Har ek nazar-e-zabaan Tu hai
Ești în fiece cuvânt și pe buzele tuturor

Allah hi Rahem, Maula hi Rahem
Allah e milostiv, Stăpânul e iertător
Allah hi Rahem, Maula hi Rahem
Allah e milostiv, Stăpânul e iertător

O har zarre mein Tu hai chupa
Ești ascuns în fiecare particulă
Phir doondhe kyun Tera pataa?
Atunci de ce te tot căutăm?
Tu hai dhoop mein, Tu hai saaye mein
Ești în căldura soarelui, în [răcoarea] umbrei
Apne mein hai, Tu paraye mein
Te regăsești în cei apropiați, dar și în străini
Allah, Allah…
Allah, Allah…

Mere rom rom ki ek adaa
În fiece fibră a mea
Tu ishq mera, ae mere Khuda
Ești dragostea mea, Domnul meu
Har saans mein hai bas teri dua
Fiece răsuflare a mea aparține mărinimiei Tale
Tu ishq mera, ae mere Khuda
Ești dragostea mea, Domnul meu
Tujhe paane se badkar kuch bhi nahin
Nimic nu e mai presus de a Te obține
Tujhe dekhte hi dil bole yahi
De cum te-a zărit, inima a spus
Allah, Allah…
Allah, Allah…

Allah hi Rahem, Maula hi Rahem
Allah e milostiv, Stăpânul e iertător
Allah hi Rahem, Maula hi Rahem
Allah e milostiv, Stăpânul e iertător

Lasă un comentariu

