Nain Se Nainon Ko Mila [Tera Chehra – 2002] Versuri traduse


Album: Tera Chehra
Muzica: Adnan Sami
Versuri: Sameer
Solist: Adnan Sami
An lansare: 2002

Nain se nainon ko mila – (4)
Lasă privirile să se întâlnească
Kaahe ko sataaye hai aa bhi jaa
De ce mă chinui, vino…
Nain se nainon ko mila -2 – (2)
Lasă privirile să se întâlnească

Dekh naa yoon berukhi se aaj toh nazar mila le
Nu te uita cu atâta nemulțumire, privește-mă azi în ochi
Hai kasam tujhe divaani pyaar ka koi sila de
Îți jur, dragostea mea nebună, oferă-mi un cadou al iubirii
Jabse teri aankhen jhuki hain, tabse meri saansen ruki hain
De când ți-ai coborât privirea, respirația mea s-a oprit
Chori chori khwaabon mein aa bhi jaa
Vino, pe ascuns, în visele mele

Nain se nainon ko mila – (2)
Lasă privirile să se întâlnească
Kaahe ko sataaye hai aa bhi jaa
De ce mă chinui, vino…
Nain se nainon ko mila – (2)
Lasă privirile să se întâlnească

Kah rahi hai meri mohabbat thoda sa karar de de
Dragostea mea spune “dă-mi puțină stabilitate”
Sirf yeh meri hai chaahat chain mujhko yaar de de
Îmi doresc doar atât, prietene, dă-mi liniște
Har dhadkan gaane lagi hai, banke nasha chhaane lagi hai
Fiecare bătaie a inimii a început să cânte, devenind îmbătătoare, se răspândesc peste tot
Dhire dhire baahon mein aa bhi jaa
Vino încet în brațele mele

Nain se nainon ko mila – (2)
Lasă privirile să se întâlnească
Kaahe ko sataaye hai aa bhi jaa
De ce mă chinui, vino…
Nain se nainon ko mila – (3)
Lasă privirile să se întâlnească

Lasă un comentariu

