Cu și despre cumpărături… indiene


M-a contactat cineva pe FB săptămânile trecute și-mi povestea că are un site de unde iubitorii de îmbrăcăminte indiană și nu numai pot face comenzi. Am fost plăcut surprinsă să aflu, că deși locuiește în Marea Britanie, se ocupă de zona indiană și are planuri să-și extindă afacerea.

Am zis să vă dau de știre că pe site găsiți tot felul de lucruri, pentru toate gusturile și buzunarele: haine, bijuterii, diverse accesorii, atât pentru femei, copii, cât și pentru bărbați. Să nu uit, văd că acoperă atât zona hindusă, cât și cea musulmană. Nu am încercat încă produsele, însă dacă ați comandat deja, chiar mi-ar plăcea să aflu cum vi s-au părut.

Iată și adresa site-ului, AllBolly, acolo găsiți toate detaliile cu privire la plasarea comenzii, plata și desigur și pagina de FB, dacă doriți să întrebați ceva. 

În plus, există mereu oferte și chiar perioade în care transportul e gratuit, așa că urmăriți pagina de FB pentru ultimele știri. Îi urez multă baftă în acest domeniu și sper să reușească în tot ce și-a propus.

allbolly screenshot

5 Comments (+add yours?)

  1. Emilia
    Jan 04, 2016 @ 09:13:23

    Recomand acest magazin. Nu am fost dezamagita de produse deloc!
    Totul m-a multumit! Dupa parerea mea,cam singurul magazin care vinde produse de calitate la un pret accesibil

    Reply

  2. Suzi Romania
    Jan 04, 2016 @ 08:54:43

    La multi ani !                                                                                                  M-am uitat pe acest site de produse indiene dar este f slab . Ofera f redusa , poze de proasta calitate  . Oricum , iti multumesc frumos si te urmaresc cu mare drag !

    Reply

Lasă un comentariu

