Sărbători fericite!


Dragi cititori,

Sper că dimineața de Crăciun vă găsește sănătoși și împliniți din toate punctele de vedere. Deși nu sunt adepta bilanțurilor, anul 2015 a fost un an nemaipomenit pentru mine pe multe planuri. Demne de enumerat ar fi: manualul de limba hindi în două volume, participarea la festivalul Namaste India 2015, atingerea și depășirea a 700 de postări pe blog și desigur atingerea și depășirea unui număr impresionant de accesări pe blog – peste 500.000 – chiar în preajma împlinirii celor 5 ani de când m-ați primit în casele, mințile și inimile voastre. Am încercat, pe cât m-a dus mintea și mi-a permis timpul, să descifrez universul indian, cu precădere de limbă hindi, în așa fel încât să-l simțiți mai aproape de voi. Am împărțit cu voi bucuria mea a de pricepe lucruri direct din original, cu speranța că am reușit cu succes să transmit, nu doar informație, ci și emoție. Deși există unele proiecțele pe care nu am reușit să le termin, nu am uitat de ele și îmi doresc să le pot duce la bun sfârșit. Mai mult decât atât, odată cu succesul și primirea călduroasă a manualelor de hindi, mi-am propus să fac și mai multe. Neobosit, vă voi aduce tâlcuirea limbii poetice și melodioase numite hindi cu același entuziasm ca și până acum.

Tot ce-mi doresc mie vă doresc și vouă. Sper să-mi fiți alături, să-mi comunicați interesele voastre, întrebările voastre, opiniile voastre în așa fel încât să pictăm împreună lumea pe care ne-am creat-o.

Fie ca noul an să vă îmbrățiseze cu multă lumină, să vă sărute creștetul cu căldură și să vă facă sufletul să tresalte de bucurie în fiece clipă. Pacea să vă fie umbră, bunătatea soră, toleranța mamă, credința tată și speranța frate.

Crăciun fericit și la mulți ani! 

2 Comments (+add yours?)

  1. carmen
    Dec 25, 2015 @ 10:16:41

    Multumesc pentru urari, si mare bucurie sa poposesc si pe aici. Calitatea articolelor pertinente ce ne dezvaluie o lume exotica ne face mai usor sa trecem peste imposibilitatea de a descoperiri personale a unui spatiu plin de istorie si frumusete interesante de cunoscut. Ma bucur din suflet pentru anul ce a fost binecuvantat si va adus realizari deosebite. Fie ca anul ce vine sa fie prosper si plin de realizari personale deasemenea. Va imbratisez cu drag

    Reply

Lasă un comentariu

