Janam Janam [DILWALE – 2015] Versuri traduse


Film: Dilwale
Music: Pritam
Lyrics: Amitabh Bhattacharya
Singers: Arijit Singh, Antara Mitra
An lansare: 2015

Janam janam janam
Naștere după naștere
Saath chalna yunhi
Pășește alături de mine astfel
Kasam tumhein kasam
Promite-mi

Aake milna yahin
Că vei veni aici să ne întâlnim
Ek jaan hai bhale
Suntem un suflet
Do badan ho juda
Deși suntem despărțiți în două trupuri
Meri hoke hamesha hi rehna
A mea să fii pe veci
Kabhi na kehna alvida
Să nu mă părăsești nicicând

Meri subah ho tumhi
Ești dimineața mea
Aur tumhi shaam ho
Precum ești și seara mea
Tum dard ho
Tu ești durerea
Tum hi aaraam ho
Și tot tu alinarea
Meri duaaon se aati hai
Din rugăciunile mele se ridică
Bas yeh sada
Mereu același strigăt
Meri hoke hamesha hi rehna
A mea să fii pe veci
Kabhi na kehna alvida
Să nu mă părăsești nicicând

Meri hoke hamesha hi rehna
A mea să fii pe veci
Kabhi na kehna alvida
Să nu mă părăsești nicicând

Teri Baahon Mein Hai Mere Donon Jahaan
În îmbrățișarea ta se găsesc ambele mele lumi
Tu Rahe Jidhar Meri Jannat Wahi
Acolo unde ești tu, acolo e Raiul
Jal Rahi Agar Hai Jo Ye Do Tarfa
De arde această flacără, atunci e din ambele părți
Na Bujhe Kabhi Meri Mannat Yahi
Fie ca nicicând să nu se stingă
Tu Meri Aarzoo, Main Teri Aashiqui
Tu ești dorința mea, eu dragostea ta
Tu Meri Shaayari, Main Teri Mosiqui
Tu ești poemul meu, eu muzica ta

Talab Talab Talab Bas Teri Hai Mujhe
Te doresc doar pe tine
Nason Mein Tu Nasha Banke Ghulna Yunhi
Fie ca mereu să curgi ca un drog în venele mele
Meri Mohabbat Ka Karna Tu Haq Ye Adaa
Îndeplinește-mi dorința de a iubi
Meri hoke hamesha hi rehna
A mea să fii pe veci
Kabhi na kehna alvida
Să nu mă părăsești nicicând

Meri subah ho tumhi
Ești dimineața mea
Aur tumhi shaam ho
Precum ești și seara mea
Tum dard ho
Tu ești durerea
Tum hi aaraam ho
Și tot tu alinarea
Meri duaaon se aati hai
Din rugăciunile mele se ridică
Bas yeh sada
Mereu același strigăt
Meri hoke hamesha hi rehna
A mea să fii pe veci
Kabhi na kehna alvida
Să nu mă părăsești nicicând

Lasă un comentariu

