Aa Bhi Jaa Tu Kahin Se (Sonu Nigam – 2015) Versuri traduse


Muzica: Jeet Gannguli
Versuri: Manoj Muntashir
Regizor: Anubhav Sinha
Solist: Sonu Nigam
An lansare: 2015

Chhup gayin shaamein kis gali jaane
Serile s-au ascuns, încotro s-o apucăm?
Chhup gayin shaamein kis gali jaane
Serile s-au ascuns, încotro s-o apucăm?
Ho gayi tum judaa yoon dheere dheere
Te-ai îndepărtat încet-încetișor
Gir gayin haath se jaise laqeerein
Din mâini au căzut frâiele (destinului)

Hawayein roz aati jaati
Brizele vin și pleacă mereu
Sunayein mujhe teri baatein
Îmi povestesc despre vorbele tale
Yeh mere raat-din kuch khaas hote
Zilele și nopțile mele ar fi speciale
Shart yeh hai agar tum paas hote
Cu condiția ca tu să-mi fii aproape

Aa bhi jaa tu kahin se
Vino odată de undeva
Aa bhi jaa.. (x2)
Vino

Aaj bhi tere naam par
Și azi la auzirea numelui tău
Jugnu si jalein aakhen meri
Îmi strălucesc ochii precum niște licurici
O.. aaj bhi teri saanson se
Și azi de respirația ta
Hai lipti hui saansein meri
Este sudat suflul meu
Ho dekh le kuch bhi toh nahin
Uite, absolut nimic
Badla tere mere darmiyaan
Nu s-a schimbat între noi

Aa bhi jaa tu kahin se
Vino odată de undeva
Aa bhi jaa.. (x2)
Vino

Jod ke maine jod ke
Punându-le cap la cap
Rakhi hain sabhi yaadein teri
Am așezat toate amintirile tale
O tu gayi jabse tu gayi
De când ai plecat
Soyi hi nahin raatein meri
Nopțile mele nu au putut dormi
Ho.. jal gayin dekho jal gayin
Uite, s-au ars
Taare gin ke meri ungliyaan
Degetele mele numărând stele

Aa bhi jaa tu kahin se
Vino odată de undeva
Aa bhi jaa.. (x5)
Vino

Lasă un comentariu

