Main Hoon Hero Tera [HERO – 2015] Versuri traduse


Film: Hero
Muzica: Amaal Mallik
Versuri: Kumaar
Solist: Salman Khan
An lansare: 2015

Aankhon ke panno pe
Pe paginile ochilor
Maine likha tha sau dafaa
Am scris de sute de ori
Lafzon mein jo ishq tha
Dragostea din cuvinte
Hua naa hothon se bayaan
Nu s-a putut exprima oral

Khud se naraaz hoon
Sunt supărat pe mine
Kyun be-aawaaz hoon
De ce sunt lipsit de voce?
Meri khamoshiyan hain sazaa
Tăcerea mea e o pedeapsă
Dil hai yeh sochta
Inima se gândește
Phir bhi nahi pataa
Și cu toate acestea nu știe
Kis haq se kahun bataa
Cu ce drept să spun, explică-mi

Ke Main Hoon Hero Tera (x4)
Că sunt eroul tău

Raahon mein bhi, har kadam
La fiecare pas, pe cărări
Main tere saath chala
Am pășit alături de tine
Haathon mein the ye haath magar
Mâinile acestea în ale mele au fost
Phir bhi rahaa faasla
Dar totuși a existat o distanță
Seene mein hain chhupe
În piept sunt ascunse
Ehsaas pyaar ke
Sentimentele de amor
Bin kahe tu sun le zaraa
Sper să le auzi fără ca eu să spun…
Dil hai yeh sochta
Inima se gândește
Phir bhi nahi pataa
Și cu toate acestea nu știe
Kis haq se kahun bataa
Cu ce drept să spun, explică-mi

Ke Main Hoon Hero Tera (x4)
Că sunt eroul tău

Teri wajah se hai mili
Datorită ție am găsit
Jeene ki sab khwahishein
Dorința de a trăi
Paa loon tere dil mein jagah
Să găsesc loc în inima ta
Hai yeh meri koshishein
Încerc din răsputeri
Main bas tera banu
Doar al tău să fiu
Bin tere naa rahun
Fără tine să nu rămân
Maine toh maangi hai yeh duaa
Asta îmi doresc
Dil hai yeh sochta
Inima se gândește
Phir bhi nahi pataa
Și cu toate acestea nu știe
Kis haq se kahun bataa
Cu ce drept să spun, explică-mi

Ke Main Hoon Hero Tera (x4)
Că sunt eroul tău

2 Comments (+add yours?)

  1. dina
    Oct 20, 2015 @ 11:47:51

    mersi mult superba melodie

    Reply

Lasă un comentariu

