India în atenția Festivalului de Film Hip Trip


În sfârșit, după săptămâni nebune de alergătură, am avut și eu timp să mă destind la un film bun. Cu această ocazie, am aflat mai multe despre Festivalul de Film Hip Trip – festival dedicat filmului de călătorie, astfel că pe 9 octombrie am văzut HIGHWAY, peliculă ce a deschis secțiunea dedicată Indiei – Focus India. În cadrul secțiunii au fost prezente filme indiene, documentare, filme americane cu substrat indian. Detaliile complete cu privire la program și altele, AICI.

Anul acesta a fost cea de-a doua ediție și regret că apuc să scriu abia acum despre el, poate ați fi apucat și voi să mergeți să vedeți… În fine… S-a desfășurat în perioada 8-11 octombrie 2015 la două dintre cinematografele cu vechime din București, Eforie și Union. Highway a rulat la Union, vineri seara. Pentru cei care nu au văzut filmul, găsiți recenzia mea AICI.

M-am bucurat tare mult că partener a fost și Centrul Cultural ”Rabindranath Tagore”, organizatorul apreciatului ”Namaste India”. Am revăzut-o pe Angelica Marinescu, una dintre organizatoarele festivalului indian, căreia țin să îi mulțumesc că m-a prezentat oficial noii doamne ambasador al Indiei la București, excelența sa dna. Riva Ganguly Das. Dânsa a fost extrem de încântată să afle despre existența festivalului indian și și-a exprimat interesul pentru a colabora în diverse activități. Urez ”bun venit” noii echipe și sper că se vor simți bine aici, dar mai important, că se vor implica în multele activități, începutul fiind unul extrem de promițător.

Alte impresii: lume puțină și parcă speriată. Sunetul a fost excelent, divin!!!! Nimic de comentat la capitolul organizare, lume tare deschisă și amabilă. Un minus din partea mea primește încercarea de a proiecta subtitrarea în română sub cea în engleză. Cred că pe viitor se poate găsi o variantă mult mai bună decât cea la care am asistat. În rest, mă bucură interesul organizatorului pentru India și felicit alegerea făcută! La cât mai multe ediții!

Hiptrip2015

Lasă un comentariu

