Saware [PHANTOM – 2015] Versuri traduse


Film: Phantom
Muzica: Pritam
Versuri: Amitabh Bhattacharya
Solist: Arijit Singh
An lansare: 2015

Pehle Kyun Na Mile Hum, Tanha Hi Kyun Jale Hum
De ce nu ne-am întâlnit mai devreme și am suferit în singurătate?
Milke Muqammal Hue Hain, Ya The Tanha Bhale Hum
Întâlnindu-ne, ne-am desărvârșit; ori ne era mai bine singuri?
Saware… (x3)
O, dragostea mea…

Na Humaara Hua Na Tumhara Hua
Nu s-a întâmplat nici ce mi-am dorit eu, nici ce ți-ai dorit tu
Ishq Ka Yeh Sitam Na Gawaara Hua
Dragostea noastră nu și-a atins apogeul
Na Humaara Hua Na Tumhara Hua
Nu s-a întâmplat nici ce mi-am dorit eu, nici ce ți-ai dorit tu
Ishq Ka Yeh Sitam Na Gawaara Hua
Dragostea noastră nu și-a atins apogeul
Sun Bairiya Saware… (x2)
Ascultă, dragostea mea nemiloasă…

Pal Pal Ginke Guzara Maano Karza Utaara
Mi-am petrecut numărând fiecare clipă de parcă aveam de returnat un împrumut
Tum Se Munaasib Hua Hai Phir Se Jeena Humaara
Datorită ție, am găsit sensul pentru a trăi
Saware… (x3)
O, dragostea mea…

Na Humaara Hua Na Tumhara Hua
Nu s-a întâmplat nici ce mi-am dorit eu, nici ce ți-ai dorit tu
Ishq Ka Yeh Sitam Na Gawaara Hua
Dragostea noastră nu și-a atins apogeul
Na Humaara Hua Na Tumhara Hua
Nu s-a întâmplat nici ce mi-am dorit eu, nici ce ți-ai dorit tu
Ishq Ka Yeh Sitam Na Gawaara Hua
Dragostea noastră nu și-a atins apogeul
Sun Bairiya Saware… (x2)
Ascultă, dragostea mea nemiloasă…

Dhalti Raat Ka Ik Musaafir Subah Alvida Keh Chala
Călătorul nopții trecătoare și-a luat la revedere dimineață
Jeete Jeete Raah Ho Saka Na, Marke Haq Ada Kar Chala
În viață, nu a reușit să devină calea; în moarte, s-a achitat de datorie

Na Humaara Hua Na Tumhara Hua
Nu s-a întâmplat nici ce mi-am dorit eu, nici ce ți-ai dorit tu
Ishq Ka Yeh Sitam Na Gawaara Hua
Dragostea noastră nu și-a atins apogeul
Na Humaara Hua Na Tumhara Hua
Nu s-a întâmplat nici ce mi-am dorit eu, nici ce ți-ai dorit tu
Ishq Ka Yeh Sitam Na Gawaara Hua
Dragostea noastră nu și-a atins apogeul
Sun Bairiya Saware… (x2)
Ascultă, dragostea mea nemiloasă…

1 Comment (+add yours?)

  1. dina
    Oct 05, 2015 @ 13:45:06

    mersi mult de traducere

    Reply

Lasă un comentariu

