Saaiyaan Re [HEROINE – 2012] Versuri traduse


Film: Heroine
Muzica: Salim-Sulaiman
Versuri: Amitabh Bhattacharya
Solist: Rahat Fateh Ali Khan
An lansare: 2012

Saaiyaan mere saaiyaan
Dragostea mea, dragostea mea
Saaiyaan mere saaiyaan
Dragostea mea, dragostea mea
Mere saaiyaan
Dragostea mea
Mere saaiyaan re Saaiyaan re
O dragostea mea…

Sacha bole na jhoota mahiya re ho
Dragostea mea nu spune adevărul, minte
Mere saaiyaan re Saaiyaan re
O dragostea mea…
Jhooti maya ka jhoota hai jiya re ho
Inima mincinoasă face parte din a iluziei minciună
Ab kis disha jaoon
În ce direcție s-o apuc?
Kit mein basera paoon
Unde să-mi găsesc refugiu?
Tu jo tha main sambhal jaoon
Dacă erai tu, mă descurcam

Ho saaiyaan
Dragă…
Mere saaiyaan
Dragostea mea…
Saaiyaan mere saaiyaan
O dragostea mea…
Mere saaiyaan
Dragostea mea…
Mere saaiyaan re Saaiyaan re
O dragostea mea…

Sacha bole na jhoota mahiya re ho
Dragostea mea nu spune adevărul, minte
Daaman mein samete
Adunând în poală
Andhera layi hai
A adus întunericul
Behroopiya roshni
Lumina cea înșelătoare
Ho o loriyaan gaye
Când cântă cântece de leagăn
Toh neenden jal jaati hai
Somnul zboară ca ars
Lage kalsuri chandni
Razele de lună sunt vinovate

Mere saaiyaan re, saaiyaan re
O dragostea mea
Dil sheeshe ka toota aashiyan re ho
Când s-a frânt inima de sticlă, s-a spart și căminul
Ab kis disha jaoon
În ce direcție s-o apuc?
Kit mein basera paoon
Unde să-mi găsesc refugiu?
Tu jo tha main sambhal jaoon
Dacă erai tu, mă descurcam

Ho saaiyaan Mere saaiyaan
O dragostea mea
Saaiyaan mere saaiyaan
O dragostea mea

Lasă un comentariu

