Bhagwan Hai Kahan Re Tu [PK – 2014] Versuri traduse


Film: PK
Muzica: Shantanu Moitra
Versuri: Swanand Kirkire
Solist: Sonu Nigam
An lansare: 2014

Hai suna ye poori dharti tu chalata hai
Am auzit că tu conduci întreg pământul
Meri bhi sun le araj, mujhe ghar bulata hai
Ascultă-mi și mie ruga, casa mă cheamă
Bhagwan hai kahan re tu
Unde ești, Doamne?
Hey Khuda hai kahan re tu
O Dumnezeule, unde ești?

Hai suna tu bhatke mann ko raah dikhata hai
Am auzit că arăți calea dreaptă sufletelor rătăcitoare
Main bhi khoya hun, mujhe ghar bulata hai
Și eu sunt pierdut, mă cheamă casa
Bhagwan hai kahan re tu
Unde ești, Doamne?
Hey Khuda hai kahan re tu
O Dumnezeule, unde ești?

Main pooja karun ya namazein padhun
Fie că te venerez, fie că mă închin
Ardaasein karun din rain
Mă rog zi și noapte
Na tu Mandir mile, na tu Girje mile
Nu Te-am găsit nici în templu, nici în biserică
Tujhe dhoondein thake mere nain
Căutându-Te, ochii mei au obosit
Tujhe dhoondein thake mere nain
Căutându-Te, ochii mei au obosit
Tujhe dhoondein thake mere nain
Căutându-Te, ochii mei au obosit

Jo bhi rasmein hain wo saari main nibhata hoon
Respect fiecare tradiție
In karodon ki tarah main sar jhukata hoon
Îmi plec și eu capul, precum restul milioanelor
Bhagwan hai kahan re tu
Unde ești, Doamne?
Hey Khuda hai kahan re tu
O Dumnezeule, unde ești?

Tere naam kayi, tere chehre kayi
Ai multe nume, ai și multe chipuri
Tujhe paane ki raahein kayi
Căile de a Te obține sunt nenumărate
Har raah chalaa par tu na mila
Am pășit pe fiecare, dar tot nu Te-am găsit
Tu kya chaahe main samjha nahin
Nu înțeleg ce vrei
Tu kya chaahe main samjha nahin
Nu înțeleg ce vrei
Tu kya chaahe main samjha nahin
Nu înțeleg ce vrei

Soche bin samjhe jatan karta hi jaata hun
Tot încerc fără să mă gândesc
Teri zid sar aankhon par rakh ke nibhata hun
Mă conduce încăpățânarea de a ajunge la tine
Bhagwan hai kahan re tu
Unde ești, Doamne?
Hey Khuda hai kahan re tu
O Dumnezeule, unde ești?

Hai suna ye poori dharti tu chalata hai
Am auzit că tu conduci întreg pământul
Meri bhi sun le araj, mujhe ghar bulata hai
Ascultă-mi și mie ruga, casa mă cheamă
Bhagwan hai kahan re tu
Unde ești, Doamne?
Hey Khuda hai kahan re tu
O Dumnezeule, unde ești?
Bhagwan hai kahan re tu
Unde ești, Doamne?
Hey Khuda hai kahan re tu
O Dumnezeule, unde ești?

Lasă un comentariu

