Filmul săptămânii: LUCK BY CHANCE (2009)


valabil pentru săptămâna 86: 20-26 iulie 2015

luck-by-chanceposter

Deși îi mai văzusem pe sărite, acum că tot a fost la televizor mi-am propus să-l urmăresc pe tot. Concluzia la care am ajuns e că nu vi l-aș recomanda ca un film bun, pe mine m-a plictisit de moarte. Cu toată monotonia absolut infernală, povestea e una realistă, în care mulți se pot regăsi.

Două lucruri m-au marcat în timpul vizionării: superficialitatea umană și ușurința cu care omul își schimbă prioritățile în funcție de interes. Superficialitatea mi s-a părut cea mai pregnantă în acele scene în care se făcea triajul pentru rolurile din filme; cu o nonșalanță care-mi îngheață creierul, cei din producție aruncă un ochi la o fotografie și îți decid destinul… Homo homini lupus, exact asta mi-a răsunat în gând. Iar cu privire la priorități, omul e atât de preocupat de sine, de bunăstarea personală, încât uită că nu tot ceea ce i se întâmplă i se datorează talentului, muncii sale. Nu există să faci toate lucrurile pe cont propriu de-a lungul vieții fiindcă o puțină parte din deciziile tale sunt cu adevărat de sine stătătoare, multe depind de alții.

PS: subtitrarea a fost delicioasă!!! (câte tâmpenii am citit pe metru de subtitrare, mai rar)

Vouă cum vi s-a părut?

1 Comment (+add yours?)

  1. Scorpya Cristina
    Jun 07, 2016 @ 06:18:44

    Vag imi aduc aminte filmul, asta poate fiindca efectiv, mi s-a parut o porcarie de zile mari, pe care nici aparitiile de top nu au reusit sa o salveze! Si cate asteptari aveam…ca deh, producator Farhan Akhtar si cata teapa mi-am luat!!!

    Reply

Lasă un comentariu

