Sun Saathiya [ABCD 2 – 2015] Versuri traduse


Film: ABCD 2
Muzica: Sachin – Jigar
Versuri: Priya Saraiya
Soliști: Priya Saraiya & Divya Kumar
An lansare: 2015

Ho… Sun Saathiya Maahiya
Ascultă tovarășule, ascultă dragostea mea
Barsa De Ishqa Di Syahiyaan…
Fă să plouă cu cerneala dragostei
Rang Jaoon, Rang Rang Jaoon Ri, Haari Main
Să fiu colorată, colorată din cap până-n picioare, m-am pierdut
Tujh Pe Main Jhar Jhar Jhar Jaoon, Haari…
Să cad asupra ta (ca ploaie), am pierdut
Hoon Piya Bas Teri Main
Dragostea mea, sunt doar a ta
Ho O… Chhule Toh Khari Mein
Doar dacă mă atingi voi deveni valoroasă
Toh Khari Main Khari Main…
Voi deveni de preț, voi deveni de preț

Sun Saathiya Maahiya
Ascultă tovarășule, ascultă dragostea mea
Barsa De Ishqa Di Syahiyaan…
Fă să plouă cu cerneala dragostei

Main Ret Si, Boond Ka Zariya Tu
Eu sunt precum o particulă de nisip, tu ești ca o picătură de apă
Paake Tujhe Bheeg Jaoon Re…
Obținându-te pe tine, vreau să mă ud
Main Ret Si, Boond Ka Zariya Tu
Eu sunt precum o particulă de nisip, tu ești ca o picătură de apă
Paake Tujhe Bheeg Jaoon Re…
Obținându-te pe tine, vreau să mă ud
Tar Jaoon, Tar Tar Jaoon
Să înot, să înot
Dariya Ye Tar Jaoon Jee
Voi traversa marea
Ishq Ye Paake Main Tera, Nikhar Jaoon Ri…
După obținerea iubirii tale, voi înflori
Piya Bas Teri Main
Dragostea mea, sunt a ta
Ho O… Chhule Toh Khari Mein
Doar dacă mă atingi voi deveni valoroasă
Toh Khari Main Khari Main…
Voi deveni de preț, voi deveni de preț

Sun Saathiya Maahiya
Ascultă tovarășule, ascultă dragostea mea
Barsa De Ishqa Di Syahiyaan…
Fă să plouă cu cerneala dragostei

Lasă un comentariu

