Aaja Nachle [AAJA NACHLE – 2007] Versuri traduse


Film: Aaja Nachle
Muzica: Salim-Sulaiman
Versuri: Jaideep Sahni & Piyush Mishra
Solist: Sunidhi Chauhan
An lansare: 2007

Mera Jhumka Utha Ke Laaya Yaar Ve
Un prieten mi-a adus cercelul
Jo Gira Tha Bareilly Ke Bazaar Mein
Care a căzut în piața din Bareilly
Main To Thumka Laga Ke Sharma Gayi
Am dat din buric și m-am rușinat
Boli Ghoonghar Bandha Denge Main Aa Gayi
Și-am spus că-mi vor lega clopoței de picior, doar am sosit

Mujhko Le Ja Ke Nachle
Ia-mă și hai să dansăm
Aaja Nachle Nachle Mere Yaar Tu Nachle
Vino să dansăm, prietene
Chhanak Chhanak Chhankaar
(sunetul făcut de clopoțeii de picior)
Nachle Nachle Mere Yaar Tu Nachle
Dansează, prietene
Ab To Lutaa Hai Bazaar
Am tâlhărit toată piața
Sab Ko Bhula Ke Nachle
Uitând totul, dansează
Aaja Nachle Nachle Mere Yaar Tu Nachle
Vino să dansăm, prietene
Chhanak Chhanak Chhankaar
(sunetul făcut de clopoțeii de picior)
Nachle Nachle Mere Yaar Tu Nachle
Dansează, prietene
Ab To Lutaa Hai Bazaar
Am tâlhărit toată piața
Nachle Nachle Zara Nachle Nachle
Haide, dansează
Chhat Pe Bula Ke Nachle
Cheamă-i pe acoperiș și dansează
Nachle Nachle Zara Nachle Nachle
Dansează nițel
Jhatt Se Utha Ke Nachle
Prinde-te repede de mișcări și hai la dans

Maine Galti Kari Thi Meri Nathni Padi Thi (x2)
Am făcut o greșeală și mi-a căzut inelul pentru nas
Ki Sone Mein Usko Ranga Gayi
Astfel, l-am dus (la bijutier) să-l sufle cu auriu
Mere Rangaa Ke, Atariyaa Pe Aa Gayi
Am ajuns pe balcon după ce mi l-am pus
Muhalle Main Kaisi Maara-Maar Hai
Ce de bătăi s-au iscat în cartier
Mere Dar Pe Deewano Ki Bahaar Hai
E coadă de nebuni la ușa mea

Sabko Nacha Ke Nachle
Fă-i să danseze pe toți, apoi dansează și tu
Aaja Nachle Nachle Mere Yaar Tu Nachle
Vino să dansăm, prietene
Chhanak Chhanak Chhankaar
(sunetul făcut de clopoțeii de picior)
Nachle Nachle Mere Yaar Tu Nachle
Dansează, prietene
Ab To Lutaa Hai Bazaar
Am tâlhărit toată piața

Main Toh Kamsin Kali Thi. Zara Tan Ke Chali Thi Haye (x2)
Eram un firav boboc și mândră umblam
Aage Jaa Ke Gali Pe Balkha Gaayi
Pe drum, m-am bâțâit puțin
Muyi Jaane Jawaani Kab Aa Gayi
Nici nu știu când am crescut
Mere Sadke Zamaane Ki Kamayi Re
Bogăția lumii se înclină înaintea mea
Mujhe Deta Udhari Halwaayi Re
Până și cofetarul îmi dă pe datorie

Sabko Nacha Ke Nachle
Fă-i să danseze pe toți, apoi dansează și tu
Aaja Nachle Nachle Mere Yaar Tu Nachle
Vino să dansăm, prietene
Chhanak Chhanak Chhankaar
(sunetul făcut de clopoțeii de picior)
Nachle Nachle Mere Yaar Tu Nachle
Dansează, prietene
Ab To Lutaa Hai Bazaar
Am tâlhărit toată piața
Sab Ko Bhula Ke Nachle
Uitând totul, dansează
Aaja Nachle Nachle Mere Yaar Tu Nachle
Vino să dansăm, prietene
Chhanak Chhanak Chhankaar
(sunetul făcut de clopoțeii de picior)
Nachle Nachle Mere Yaar Tu Nachle
Dansează, prietene
Ab To Lutaa Hai Bazaar
Am tâlhărit toată piața
Nachle Nachle Zara Nachle Nachle
Haide, dansează
Jam Ke Bula Ke Nachle
Adună-i și dansează
Nachle Nachle Zara Nachle Nachle
Dansează nițel
Jhatt Se Utha Ke Nachle
Prinde-te repede de mișcări și hai la dans
Nachle Nachle Zara Nachle Nachle
Haide, dansează
Chhat Pe Bula Ke Nachle
Cheamă-i pe acoperiș și dansează
Nachle Nachle Zara Nachle Nachle
Dansează nițel
Jhatt Se Utha Ke Nachle
Prinde-te repede de mișcări și hai la dans

Lasă un comentariu

