Musafir: Emilia Doboș, despre prima întâlnire cu publicul la Namaste India


Pe Emilia am cunoscut-o anul acesta la festival, stătea în primul rând și era foarte agitată. Abia mai târziu am descoperit de ce: a urcat pe scenă să ne danseze și ne-a impresionat prin curaj. Am felicitat-o la sfârșit, iar acest prim pas sper să fie deschiderea unui drum pe care-l va urma și în viitor. Iată ce ne mărturisește Emilia:

”Ediția aceasta de la Namaste India mi s-a părut foarte interesantă, m-a adus mult mai aproape de India. Deși a fost prima oară când am participat ca dansatoare, am văzut celelalte ediții, și cum e normal, fiecare ediție a venit cu câte ceva în plus, iar asta mi-a plăcut enorm.
Namaste India nu numai că m-a adus mai aproape de India, ci m-a făcut să descopăr adevăratele valori ale Indiei și ale dansului indian, deși eu de mica sunt îndrăgostită de India și de dansul indian. Ceea ce m-a adus mai aproape de India au fost serialele și filmele indiene care îi aveau ca actori pe Salman Khan, Shahrukh Khan, Madhuri Dixit și Aishwarya Rai. Cum am aflat de Namaste India? Anul trecut văzusem reclama pe tv, dar mi-a fost frică să particip, nu eram prea bună la dans indian atunci.

Pasiunea mea pentru India a început în urmă cu 5-6 ani când am început să vizionez filme și seriale indiene cu bunica mea. Cele care m-au impresionat cel mai mult au fost “Devdas” și “Ultima Victimă”. Ei bine, după aproximativ 4 ani, m-am îndrăgostit de dansul indian. Însă atunci nu eram foarte bună, copiam mișcări ale actrițelor din filme. Când eram mică, mă îmbrăcam cu tot ce găseam asemănător hainelor indiene. După ce am văzut ediția de anul trecut de la Namaste India, am hotărât ca trebuie să mă apuc mai serios de dans. Și așa am ajuns la ediția aceasta de la Namaste India în care am prezentat un colaj Bollywood. M-am simțit fantastic! Urcând pe scena de la Namaste India am simțit o senzație unică, în timp ce dansam, îmi imaginam că eram într-un film indian în care eu eram dansatoarea. A fost ceva…magic!

Namaste India este un festival care m-a uimit, am cunoscut persoane noi și cu siguranță voi mai participa și la următoarele ediții. Namaste!”

Felicitări pentru curaj și mult succes în continuare, Emilia!

emilia dobos

Emilia la Namaste India 2015

 

Lasă un comentariu

