Musafir: Mădălina Vasile, despre pasiunea ei pentru dans


PRECIZARE: Această postare face parte din rubrica pe care am denumit-o MUSAFIR (tocmai pentru că acest cuvânt se regăsește în ambele limbi, atât hindi, cât și română) prin care mi-am propus să vă prezint interviuri/mărturisiri ale artiștilor/spectatorilor singurului festival dedicat culturii indiene din România, Namaste India. Sper ca acest demers să ne aducă mai aproape, să ne deschidă mințile și sufletele către o mai bună comunicare, să ne unească întru dragostea pentru India și pasiunile adiacente.

Printre primele mesaje pe care le-am primit este cel al Mădălinei Vasile, o tânără care a fost fermecată de lumea dansului indian, anul acesta numărându-se printre dansatorii festivalului unde ne-a prezentat kathak. Iată ce ne scrie Mădălina:

”În primul rând să mă prezint: numele meu este Mădălina şi am 17 ani. Sunt elevă şi în acest an m-am numărat printre artiştii din cadrul festivalului Namaste India. Ca să trec direct la subiect, pasiunea pentru cultura indiană a început în urmă cu 3 ani când am urmărit primul meu film indian. Mi-au plăcut atât de mult subiectele şi mesajele transmise, dar nu am putut să trec cu vederea peste costumele colorate şi dansurile energice pe care le regăseam în fiecare film de la Bollywood. Cum era de aşteptat, magia dansului nu a stat prea departe şi a pus stăpânire pe mine, un pic cam mult spus, dar adevărat. Am început să imit mişcările din filme până am creat propriile coregrafii (câteodată nici nu este nevoie să stau prea mult pe gânduri) este suficient să aud ritmul muzicii, iar paşii îşi fac imediat apariţia. După ce mă participat la câteva ediţii ale festivalului ca spectator, m-am hotărât să urc şi eu pe scenă. Personal, cred că nimeni nu îşi poate da seama de trăirile pe care le are artistul în timpul prestaţiei… Atunci când dansez mă simt că o actriţă la Bollywood, sună copilăresc, dar în  momentul în care îmbraci portul indian şi reprezinţi o ţară prin ceea ce faci, chiar ai impresia că “eşti de acolo”.
Pe lângă reprezentaţiile pe care le susţin, festivalul Namaste India a reprezentat drumul pe care a trebuit să îl urmez pentru a întâlni oameni deosebiţi, cu care împărtăşesc aceleaşi pasiuni, care mă pot înţelege foarte bine şi desigur de la care am învăţat câte ceva. Aici am putut să-mi trăiesc visul cu adevărat şi să pot arată tuturor un colţişor al Indiei.

Sper să îți fie de ajutor și să primești cât mai multe păreri!

Mădălina Vasile”

Mulțumim Mădălina pentru frumoasa descriere, îți urăm mult succes și spor în activitate și cu siguranță că îmi va fi de folos, sper ca oamenii să se deschidă după ce citesc ce ai scris tu.

am văzut o mare evoluția la Mădălina Vasile - mișcări mai bine legate, curate; felicitări!

am văzut o mare evoluția la Mădălina Vasile – mișcări mai bine legate, curate; felicitări!

1 Comment (+add yours?)

  1. carmen
    Jun 19, 2015 @ 05:30:48

    tare faina pasiunea ei. poate ne tine la curent daca mai da reprezentatii sa o putem vedea, chiar si macar in videoclipuri.

    Reply

Lasă un comentariu

