Filmul săptămânii: QUEEN (2014)


valabil pentru săptămâna 79: 1-7 iunie 2015

queen_ver3_xlg

Nu pot spune că e unul dintre filmele mele preferate, însă cel mai mult mi-a plăcut sinceritatea lui. Este o poveste în care se pot regăsi mulți oameni și asta cred că a ajutat la popularizarea peliculei.

Este unul din exemplele care demonstrează că poți face orice îți dorești atât timp cât crezi în tine, ai curaj și perseverență. Cel mai important lucru de subliniat este încrederea în sine – fără ea, nu poți face nici măcar un pas. Dacă tu, când te uiți în oglindă, nu te vezi cu adevărat, identitatea ta fiind încețoșată de interferențe străine, trebuie să iei atitudine. Trăim într-o eră în care este imperios necesar să facem ceea ce ne place, ceea ce ne face pe noi fericiți și să nu ne lăsăm subjugați de paraziți.

O călătorie inițiatică, de auto-cunoaștere și de testare a propriilor forțe este exact de ceea ce are nevoie Rani pentru a se reinventa. Și o face cu măiestrie. Este minunat cum dintr-un boboc de floare bătut de vânt înflorește și radiază prin nou găsita forță interioară.

Filmul se adresează atât tinerilor fără scop în viață, cât mai ales doamnelor aflate sub papucul partenerului de viață/rudelor.

Aștept și reacțiile voastre.

5 Comments (+add yours?)

  1. Scorpya Cristina
    Jun 07, 2016 @ 06:49:10

    Vizionad acest film, nu m-am putut intreba unde a disparut Kangana, din Gangster, Woh Lamhe, Tezz…? Candva imi parea mult subapreciata, iar acum este supraapreciata… singura explicatie pe care o pot gasi, operatiile estetice nu i-au schimbat doar fizionomia, ci i-au luat si din talent. Filmul, per total, plictisitor este putin spus! Si chiar nu inteleg cum de a prins in India… ma rog, nu sunt chiar surprinsa, dar totusi…😀

    Reply

  2. iuly
    Jun 02, 2015 @ 17:33:19

    Mi s-a parut simpatic filmul. Nu o capodopera, dar a fost relaxant si pe langa faptul ca a avut un mesaj destul de bun, m-a lasat cu un gand pozitiv dupa vizionare. Pe langa asta, mi-a placut prestatia Kanganei.

    Reply

  3. floryflory
    Jun 02, 2015 @ 11:59:23

    As revedea filmul doar pentru doua scene: scena cu soparla si scena in care Rani il intalneste pe Tim:)) In rest filmul nu mi-a prea placut.🙂

    Reply

    • Hedwig Silver
      Jun 02, 2015 @ 14:16:53

      eu nu l-aș revedea, e genul de film la care mă plictisesc, dar am zis să văd ce părere au conaționalii mei (de obicei ce merge bine în India merge și la noi)

      Reply

Lasă un comentariu

