Sawan Aaya Hai [CREATURE – 2014] Versuri traduse


Film: Creature
Muzica: Tony Kakkar
Versuri: Tony Kakkar
Solist: Arijit Singh
An lansare: 2014

Mohabbat Barsa Dena Tu, Sawan Aaya Hai
Udă-mă cu dragoste, a sosit anotimpul ploios
Tere Aur Mere Milne Ka Mausam Aaya Hai
A sosit anotimpul întâlnirii noastre
Mohabbat Barsa Dena Tu, Sawan Aaya Hai
Udă-mă cu dragoste, a sosit anotimpul ploios
Tere Aur Mere Milne Ka Mausam Aaya Hai
A sosit anotimpul întâlnirii noastre

Sabse Chhupa Ke Tujhe Seene Se Lagaana Hai
Vreau să te ascund de toată lumea și să te strâng în brațe
Pyaar Mein Tere Hadd Se Guzar Jaana Hai
Vreau să întrec limitele în iubirea ta
Itna Pyaar Kisi Pe Pehli Baar Aaya Hai
Pentru prima oară am simțit atât de multă iubire pentru cineva

Mohabbat Barsa Dena Tu, Sawan Aaya Hai
Udă-mă cu dragoste, a sosit anotimpul ploios
Tere Aur Mere Milne Ka Mausam Aaya Hai
A sosit anotimpul întâlnirii noastre

Kyun Ek Pal Ki Bhi Judaai Sahi Jaaye Na
De ce nu pot să suport nici o clipă de despărțire?
Kyun Har Subah Tu Meri Saanson Mein Samaaye Na
De ce nu te unești cu suflul meu în fiecare dimineață?
Aaja Na Tu Mere Paas, Dunga Itna Pyaar Main
Apropie-te, te voi copleși cu nemărginită dragoste
Kitni Raat Guzaari Hai Tere Intezar Mein
Am petrecut atâtea nopți în așteptarea ta
Kaise Bataaun Jazbaat Ye Mere
Cum aș putea să-mi exprim sentimentele?
Maine Khud Se Bhi Zyada Tujhe Chaaha Hai
Te iubesc mai mult decât m-am iubit vreodată

Sab Kuch Chhod Ke Aana Tu, Sawan Aaya Hai
Lăsând totul în urmă, vino, a sosit anotimpul ploios
Tere Aur Mere Milne Ka Mausam Aaya Hai
A sosit anotimpul întâlnirii noastre

Sabse Chhupa Ke Tujhe Seene Se Lagaana Hai
Vreau să te ascund de toată lumea și să te strâng în brațe
Pyaar Mein Tere Hadd Se Guzar Jaana Hai
Vreau să întrec limitele în iubirea ta
Itna Pyaar Kisi Pe Pehli Baar Aaya Hai
Pentru prima oară am simțit atât de multă iubire pentru cineva

Bheege Bheege Tere Lab Mujhko Kuch Kehte Hain
Buzele tale umede îmi spun ceva
Dil Hai Khush Mera Ke Khayal Ek Jaise Hain
Inima mea e fericită că suntem pe aceeași lungime de undă
Roko Na Ab Khud Ko Yun, Sun Lo Dil Ki Baat Ko
Nu te abține, ascultă vocea inimii
Dhal Jaane Do Shaam Aur, Aa Jaane Do Raat Ko
Lasă seara să apună și noaptea să vină
Kitna Haseen Ye Lamha Hai
Cât de frumos este acest moment
Kismat Se Maine Churaaya Hai
L-am furat având mare noroc

Aaj Ki Raat Na Jaana Tu, Saawan Aaya Hai
Nu pleca în noaptea asta, a sosit anotimpul ploios
Tere Aur Mere Milne Ka Mausam Aaya Hai
A sosit anotimpul întâlnirii noastre

Sabse Chhupa Ke Tujhe Seene Se Lagaana Hai
Vreau să te ascund de toată lumea și să te strâng în brațe
Pyaar Mein Tere Hadd Se Guzar Jaana Hai
Vreau să întrec limitele în iubirea ta
Itna Pyaar Kisi Pe Pehli Baar Aaya Hai
Pentru prima oară am simțit atât de multă iubire pentru cineva

Lasă un comentariu

