Chaudhary [BALIKA VADHU – coloană sonoră] Versuri traduse


Serial: Balika Vadhu (Mica mireasă)
Muzica: Amit Trivedi
Versuri: Shelle
Solist: Mame Khan
An lansare: 2012

Lukk – chipp na javo ji, manney deed karavo ji
Nu te ascunde, lasă-mă să te văd
Are kyun tarsavey ho, manney sakal dikhavo ji
De ce mă chinui, arată-mi chipul tău
Thaari saraarat sabb jaanu main chaudhari
Îți cunosc toate năzbâtiile, dragule
Mahaarey se levo na pangaaji main kehan lagi
Nu te pune cu mine, că voi spune

Mahaarey hivdhey mein jaagi dhaunkani
În inima mea, pulsul a luat-o razna
Rae chandaa main thaari chandni
O, luna mea, eu sunt razele tale
Maney daaman mein baandhi khusi
Fericirea mea e ascunsă în văl
Rae jhoom, jhoom, Jhoom jhoom baa jhoom!
Dansează neîncetat!

Moh re liya tanney aesa khela daav
M-ai vrăjit, ai jucat un astfel de joc
Khaavey hichkoley mahaarey mann ki naav
Barca inimii mele se clatină
Moh re liya tanney aesa khela daav
M-ai vrăjit, ai jucat un astfel de joc
Khaavey hichkoley mahaarey mann ki naav
Barca inimii mele se clatină
Thaari saraarat sabb jaanu main chaudhari
Îți cunosc toate năzbâtiile, dragule
Mahaarey se levo na pangaaji main kehan lagi
Nu te pune cu mine, că voi spune

Mahaarey hivdhey mein jaagi dhaunkani
În inima mea, pulsul a luat-o razna
Rae chandaa main thaari chandni
O, luna mea, eu sunt razele tale
Maney daaman mein baandhi khusi
Fericirea mea e ascunsă în văl
Rae jhoom, jhoom, Jhoom jhoom baa jhoom!
Dansează neîncetat!

Daal – bhaati khale aakey mahaarey gaanv
Vino să mănânci daal-bhaati în satul meu
Ghannaa ghera dala thara chokhaa chadhaa chaav
Am pus mult unt topit în el astfel încât gustul să i se accentueze
Thaari saraarat sabb jaanu main chaudhari
Îți cunosc toate năzbâtiile, dragule
Mahaarey se levo na pangaaji main kehan lagi
Nu te pune cu mine, că voi spune

Mahaarey hivdhey mein jaagi dhaunkani
În inima mea, pulsul a luat-o razna
Rae chandaa main thaari chandni
O, luna mea, eu sunt razele tale
Maney daaman mein baandhi khusi
Fericirea mea e ascunsă în văl
Rae jhoom, jhoom, Jhoom jhoom baa jhoom!
Dansează neîncetat!

Lukk – chipp na javo ji, manney deed karavo ji
Nu te ascunde, lasă-mă să te văd
Are kyun tarsavey ho, manney sakal dikhavo ji
De ce mă chinui, arată-mi chipul tău
Thaari saraarat sabb jaanu main chaudhari
Îți cunosc toate năzbâtiile, dragule
Mahaarey se levo na pangaaji main kehan lagi
Nu te pune cu mine, că voi spune

Mahaarey hivdhey mein jaagi dhaunkani
În inima mea, pulsul a luat-o razna
Rae chandaa main thaari chandni
O, luna mea, eu sunt razele tale
Maney daaman mein baandhi khusi
Fericirea mea e ascunsă în văl
Rae jhoom, jhoom, Jhoom jhoom baa jhoom!
Dansează neîncetat!

5 Comments (+add yours?)

  1. floryflory
    May 12, 2015 @ 09:51:26

    Asta nu e marathi?

    Reply

    • Hedwig Silver
      May 12, 2015 @ 10:43:14

      nup, e rajasthani-marwari😉

      Reply

      • floryflory
        May 12, 2015 @ 10:51:52

        Pfui…..prea multe limbi au ei pe-acolo. Cred ca fiecare oras are limba ei….gen limba bucuresti-ilfoveana sau ilfov-giurgiuveana la noi s.a:)))
        Deci nu e hindi?

      • Hedwig Silver
        May 14, 2015 @ 07:31:58

        bine, nici chiar, dar da, e intersecția dintre state și cultura locală😀

      • Hedwig Silver
        May 14, 2015 @ 09:28:02

        ah și cât despre întrebarea dacă e sau nu hindi: eu înțeleg lucrurile astfel: există o limbă română standard, literară, așa și hindi – are o formă literară; româna are grai ardelenesc, moldovenesc etc. – cam așa sunt și rajasthani și marwari pt hindi, au ca bază hindi, dar asta nu înseamnă că le poți înțelege dacă știi hindi

Lasă un comentariu

