Pal Pal Dil Ke Paas [BLACKMAIL – 1973] Versuri traduse


Film: Blackmail
Muzica: Kalyanji Anandji
Versuri: Rajendra Krishan
Solist: Kishore Kumar
An lansare: 1973

Pal pal dil ke paas tum rahti ho 
Ești mereu aproape de inima mea
Jeewan mithi pyaas ye kahti ho 
Spui că viața este o dulce sete
Pal pal dil ke paas tum rahti ho 
Ești mereu aproape de inima mea

Har shaam aankhon par, teraa aanchal laharaaye 
Vreau ca vălul său să fluture peste ochii mei în fiece seară
Har raat yaadon ki baaraat le aaye 
Fiece noapte să aducă alaiul amintirilor
Main saans letaa hoon, teri khushboo aati hai 
Cu fiecare respirație a mea, simt parfumul tău
Ik mahkaa mahkaa saa paigaam laati hai 
Aduce cu sine un mesaj aromat
Mere dil ki dhadkan bhi tere geet gaati hain 
Și bătăile inimii cântă un cântec despre tine

Pal pal dil ke paas tum rahti ho 
Ești mereu aproape de inima mea

Kal tujhko dekhaa thaa maine apne aangan me 
Ieri te-am zărit în curtea mea
Jaise kah rahi thi tum ”mujhe baandh lo bandhan me” 
De parcă spuneai ”leagă-mă de tine”
Ye kaisaa rishtaa hai, yeh kaise sapne hai 
Ce fe de relație e asta? Ce vise sunt acestea?
Begaane ho kar bhi kyon lagte apne hai 
Par intime, chiar dacă sunt străine?
Main soch mein rahtaa hoon, dar dar ke kahtaa hoon 
Sunt căzut pe gânduri, spun cu frică

Pal pal dil ke paas tum rahti ho 
Ești mereu aproape de inima mea

Tum sochogi kyon itnaa main tum se pyaar karu 
Te gândești probabil de ce te iubesc atât de mult
Tum samjhogi diwaanaa, main bhi ikraar karu 
Mă vei crede nebun dacă-mi exprim sentimentele
Diwaanon ki yeh baaten diwaane jaante hain 
Doar nebunii pot înțelege vorbele altor nebuni (în dragoste)
Jalne mein kyaa mazaa hai parwaane jaante hai 
Doar molii pot pricepe plăcerea de a arde
Tum yoon hi jalaate rahnaa, aa aa kar khwaabon mein 
Arde-mă în continuare venind în visele mele

Pal pal dil ke paas tum rahti ho 
Ești mereu aproape de inima mea
Jeewan mithi pyaas ye kahti ho 
Spui că viața este o dulce sete

Lasă un comentariu

