Jaanta Tha [SANAM – 2015] Versuri traduse


Trupa: SANAM
Versuri: Samar Puri
An lansare: 2015

Bhoolun kaise
Cum să uit
Jaise hum miley
Cum ne-am întâlnit?
Teri hi jaagi hai yaad tabse
De atunci numai la tine mă gândesc
Raaton ko neend aaye kaise
Mi-a fost greu să dorm nopțile

Yeh jo badh rahaa hai
Crește
Nasha tera mere dil mein
Beția ta în inima mea
Badh raha hai…
Crește

Jaanta tha
Știam
Tu aayegi ek din
Că vei veni într-o zi
Pagal sa ho gaya hoon (x2)
Am înnebunit

Tujhko hi toh
Doar la tine
Sochun main har lamha
Mă gândesc în fiecare clipă
Jabse mila hun
De când te-am întâlnit
Teri hi hai khushboo yahaan
Doar parfumul tău e peste tot

Bas milti rahe tu mujhse baar baar 
Întâlnește-te cu mine iar și iar
Yeh jo badh rahaa hai
Crește
Nasha tera mere dil mein
Beția ta în inima mea
Badh raha hai…
Crește

Jaanta tha
Știam
Tu aayegi ek din
Că vei veni într-o zi
Pagal sa ho gaya hoon (x2)
Am înnebunit

7 Comments (+add yours?)

  1. lori
    Apr 07, 2015 @ 08:14:00

    frumoasa

    Reply

  2. Ankita Lokhandate
    Mar 17, 2015 @ 11:01:38

    asta este originala facuta de ei..

    Reply

  3. Ankita Lokhandate
    Mar 17, 2015 @ 10:59:45

    am dat azi din greseala peste o trupa asemanatoare cu cea a lui sanam
    suna destul de bine😀 Astept si parerea ta

    Reply

    • Hedwig Silver
      Mar 17, 2015 @ 11:48:06

      da îi știu (bine e aiurea să zic că îi știu, că doar nu sunt vecinii mei), au unele cântece bune și îmi plac mai mult melodiile în care au diverși invitați; am văzut și originalul de care ziceai, dar pt. mine nu se compară cu SANAM

      Reply

  4. Ankita Lokhandate
    Mar 17, 2015 @ 10:48:17

    inca o supermelodieeeeee😀 superba🙂

    Reply

Lasă un comentariu

