Filmul săptămânii: BADLAPUR (2015)


valabil pentru săptămâna 66: 2-8 martie 2015

badlapur-new-poster-embed

Filmul acesta l-am așteptat cu nerăbdare pentru a-l vedea pe Varun. Și pentru a vedea dacă povestea are acel factor magic. Varun nu m-a dezamăgit, dar povestea m-a lăsat cu un gust amar.

Înainte să subliniez punctele slabe, câteva vorbe despre acțiune: viața lui Raghu, personajul principal, se schimbă într-o clipită din cauza unui eveniment stupid, dar tragic. Dintr-un tânăr cu o carieră de succes, o familie frumoasă și o viață liniștită, devine un robot care trăiește cu singurul scop de a le plăti răufăcătorilor cu aceeași monedă. Nu au reinventat becul, dar au surprins bine transformare lui Raghu – de la un om rațional, la cineva condus de instincte, cineva care a pierdut rațiunea de a trăi și s-a dedat impulsurilor animalice.

Mi-a plăcut extrem de mult prestația lui Varun Dhawan. În sfârșit, după multe rugăciuni în gând, am ajuns să-l văd într-un rol serios unde nu era suficient să dea din buric sau să afișeze o față de copil tâmp ca să cadă lumea pe spate. Omul se vede că a depus efort să creeze o nouă imagine, să adopte un altfel de comportament care să se potrivească noului context și cred că i-a reușit destul de bine. Dacă va continua astfel, cred că poate ajunge departe; are nevoie de roluri mature ca să crească profesional.

Marele punct slab și pentru care nu consider filmul o capodoperă este lipsa punctului culminant ca trăire cinematografică. E cam greu de explicat, punct culminant există, dar pentru mine a lipsit ceva și nu pot pune degetul și să zic ”asta era”. Nu cred că are un nume, ci mai degrabă se referă la atmosferă și la ceea ce transpare dincolo de ecran. Așteptam un punct în care balonul pe care l-au tot umflat de-a lungul poveștii să se spargă, să fie distrus, făcut bucățele, dar mai degrabă am asistat la dezumflarea lui… Și e mare păcat…

Tocmai de asta, aș vrea să urmăriți filmul și să-mi spuneți cu ce impresie ați rămas. Se prea poate să mă contraziceți.

7 Comments (+add yours?)

  1. Scorpya Cristina
    Jun 07, 2016 @ 07:23:31

    Stiam ca in Varun se ascunde un actor inca de la debutul lui, Student of the Year, nu este o capodopera, dar scena de la final cand se lupta cu Siddharth, m-a convins ca Varun are ceva in el, din nefericire, de-atunci numa’ prin balarii cu “fata de tamp” l-am vazut si BANG…. Badlapur, deci se poate mai omule! Daca as putea, i-as spune sa renunte la personajele consacrate de tac-su prin filme si sa-si indrepte atentia spre roluri care ii evidentiaza talentul! Filmul in sine, cam prea brusc finalul, prea fara sare si piper, dar Varun a acoperit totul!

    Reply

  2. iuly
    Jun 04, 2015 @ 06:59:22

    Eu tot asteptam punctul culminant…si n-a venit. Totusi, daca ma gandesc acum , dupa vizionare, a avut momente de adrenalina si per total a fost o poveste buna.

    Reply

  3. Siderias Cristi
    Mar 03, 2015 @ 19:36:40

    foarte reusit filmul, desi sfarsitul m-a cam dezamagit, s-a terminat prea sec pentru gustul meu.In ansamblul dupa parerea mea filmul este unul reusit, rolul interpretat de Varun excelent insa exista loc de “dar..”

    Reply

  4. Ankita Lokhandate
    Mar 03, 2015 @ 18:52:06

    Mie mi-a placut filmul si cred ca a avut cate putin din toate (drama romance razbunare ura …) Varun si-a jucat rolul perfect mi-a placut la nebunie😀 Dar nu mi-a placut ca a avut un final foarte rapid si asta mi-a lasat un gust amar .

    Reply

Lasă un comentariu

