Filmul săptămânii: ZID (2014)


valabil pentru săptămâna 63: 9-15 februarie 2015

zidpostertrailer2014

 

La cum se anunța, eram convisnă că va fi un film din ală de categoria sub nivelul mării, de o vulgaritate peste puterea mea de a îndura și fără pic de logică. Ei, mă bucur să vă spun că nu e cazul. pe lângă momentele de efuziune sentimentală și carnală (care pnetru mine sunt redundante) are și multe puncte în plus. Primul ar fi actrița (pe care o vedeți și în imaginea de mai sus) care o interpretează pe Maya, o fire singuratică și cu un mister des ce o înconjoară. Mie mi-a indus un sentiment de suspiciune față de ea pentru că mereu aveam senzația că ar complota, ar plănui ceva nu tocmai legal. Interpretează foarte bine tipul de femeie care atunci când se îndrăgostește are nevoie doar de o secundă pentru a cădea în extrema obsesiei. Cu toate că ea joacă tare convingător, pe tot parcursul filmului mi s-a părut ceva în neregulă. Surpriza, care nu pot spune că a fost neapărat atât de șocantă, a fost pe măsură. Îmi dă o satistacție incredibilă când descopăr că tot ceea ce mi s-a băgat pe gât este de fapt o minciună cu atât mai mult cu cât sentimentul de suspiciune a persisitat.

Vă recomand filmul pentru finalul absolut spectaculos. Nu e unul dintre pelicule la care poți sări peste acțiune. Trebuie văzut tot, pas cu pas, ca mai apoi sfârșitul neașteptat să se dezvăluie și să dea peste cap toate lucrurile pe care le credeai înrădăcinate. Apoi, parcă te-ai mai uita o dată să vezi ce ți-a scăpat de te-au putut păcăli în așa hal.

2 Comments (+add yours?)

  1. Ankita Lokhandate
    Feb 27, 2015 @ 22:20:36

    wooow ce lovitura😀 nu ma asteptam la un final atat de taree si eu care am crezut tot filmul ca tipa aceea i-a omorat pe toti si la final am aflat ca era un plan bine gandit de tipul acela :))😀 malefic

    Reply

Lasă un comentariu

