Rasa – izvorul vieții – documentar


Primul documentar conține informații cu privire la conceptul de rasa în arta indiană, fie pictură, sculptură sau dans.

 

Apoi, am mai găsit ceva care se anunță a avea legătură cu subiectul, nu am apucat să-l văd, așa că mă bazez pe reacțiile voatre (dacă nenea e deplasat în ce zice, dați-mi de știre!).

2 Comments (+add yours?)

  1. Carmen
    Jan 24, 2015 @ 12:27:05

    foarte imteresante primele 2 documentare.
    De al treilea pot spune ca am inteles din 2 in 2 (cu engleza mea de balta…) dar mi se pare foarte interesant daca l-ati gasi scris in engleza as putea cu ajutorul lui nenea Gogu sa inteleg mai mult. Oricum vorbeste foarte mult despre iubire si pace si cum sa ne concentram pe acestea. Mi-ar place sa il iteleg in totalitate pare foarte bun.

    Reply

    • Hedwig Silver
      Jan 24, 2015 @ 19:00:30

      l-am găsit din greșeala, cred că nenea e convertit că după accent e american (sau o fi indian născut și crescut în America)… bine că nu zice prostii😀 deși nu prea cred că are legătură cu titlul pe care l-au pus =))

      Reply

Lasă un comentariu

