10 lucruri aparent neînsemnate din India care o fac mai bună ca Vestul


Așa cum noi ne comparăm mereu cu străinătatea, așa și indienii se compară mai ales cu Vestul. Și au și prostul obicei să-l laude mereu. Iată câteva lucruri care fac India să pară mult mai atractivă decât țările dezvoltate din Occident:

1. Facturile la telefonia mobilă sunt mici în India. Fiind extrem de multe companii și o concurență acerbă, există planuri tarifare pentru orice buzunar.

Tele comm logos

here4share.blogspot.com

2. Clasa de mijloc are posibilitatea să-și angajeze ajutoare în casă. Foarte multe persoane apelează la serviciile bonelor, spălătoreselor, femeilor de serviciu, bucătăreselor sau celor multitalentate (cu cât știe să se descurce în mai multe domenii, cu atât mai bine).

Domestic help

somyajampala.com

3. Accesul la forța de muncă ieftină există. Orice problemă poate fi rezolvată prin meseriașii de ocazie.

Electrician

Timesofindia

4. Descărcarea de filme și cărți de pe internet este liberă.

Bit Torrent

Filehippo.com

5. Costul serviciilor medicale este mai scăzut. Surprinzător, dar în unele țări trebuie să faci dovada cu analize medicale pentru a putea cumpăra simple antibiotice. (aici, dacă mă întrebați pe mine, nu mi se par deloc accesibile prețurile pentru marea masă, dar cine sunt eu să comentez?)

Vscan

gehealthcare.in

6. Este ieftin să-ți faci haine la croitor. În plus, oamenii sunt tare talentați și fac o treabă excelentă. (și aici aș avea comentarii de făcut cu privire la calitate, dar mă abțin)

Darzi

peoplegroupsindia.com

7. Dacă ești vegetarian, India este țara în care ai duce-o perfect.

Veg thali

foodandbeverageproductsindia.wordpress.com

8. Mâncarea de pe stradă este ieftină și delicioasă, ca să nu mai zic populară printre localnici. (deși noi europenii, nefiind obișnuiți, nu cred că ne-am împăca prea bine)

street indian food

dadstraveldiaries.wordpress.com

9. E posibil să cumperi țigări la bucată. (cred că mai există buticuri și la noi care mai vând la bucată)

Single cigarette

timesofindia

10. Și nu în ultimul rând, filmele lor au pauze. Așa nu trebuie să-ți faci griji că ratezi ceva important din acțiune dacă te duci la toaletă sau să cumperi de-ale gurii.

2 Comments (+add yours?)

  1. floryflory
    Jan 15, 2015 @ 20:22:12

    1,4,6 si 10 mi-ar fi mie de folos :))
    1. Vreau mai multe minute nationale si mai mult neeet!!!:)) Oare ma pot abona la linia telefonica din India si sa o folosesc aici??😀
    4.Urasc cand vreau sa vad un film (nu neaparat sa il descarc) si sunt impiedicata din diferite motive ( fa-ti un cont, da o distribuire, trebuie sa acumulezi nu stiu cate puncte ca sa poti descarci sau sa cumperi nu stiu ce pachet, ori ca acel video este interzis in tara noastra! Asta patesc la seriale…).
    6. M-am abonat de curand la un canal de pe youtube, unde se posteaza filmulete cu sabloane si tehnici de croitorie pentru hainele indiene. Intr-adevar, cel care coase nu pune chiar material pe material atunci cand impinge materialul.Cel de sus mai face niste burti, ca si cum ar fi incretit sau ar fi prins in pense, dar la sfarsit arata foarte bine. Mi-as dori sa fie si la noi croitoriile mai ieftine. Daca ar fi, i-as aglomera cu comenzile pe care le-as da😀
    10. Oooh cat mi-as dori sa avem si noi pauze in timpul filmelor… Cand am vazut Happy New Year, m-am uitat la ceas din minut in minut mai pe la sfarsitul filmului. Eu sunt genul care bea cam 3 l de apa / zi iarna si cam 5 vara, deci iti dai seama ce a insemnat pentru mine sa stau 3 ore si ceva pe un scaun…:))

    Reply

    • Hedwig Silver
      Jan 17, 2015 @ 13:43:50

      1. nu cred
      4. și eu urăsc asta, dar canalele oficiale le postează fără bani, deocamdată😀
      6. cine știe, poate se vor ieftini…
      10. dacă nu avem filme de 3 ore jumate… normal că nu avem pauze =))

      Reply

Lasă un comentariu

