Paa Hi Liya [SANAM – 2012] Versuri traduse


Trupa: SANAM
Muzică: Samar Puri
Versuri și voce: Sanam Puri
An lansare: 2012/clip: 2015

Tere aane se sab badal gaya
Totul s-a schimbat odată cu venirea ta
Bandh tha aasmaan khul gaya
Cerul închis s-a deschis
Yeh waada kar liya
Am promis
Ab nigaahon se tere bina dekhun
Nu voi privi fără tine
Na subah…
Dimineața

Tujhko paa hi liya
Te-am obținut
Ab har din hai naya
Acum fiecare zi e ca nouă
Kuch bhi kar jaaunga
Voi face orice
Jo tu hai mere pas
Dacă tu ești alături de mine

Itni jaldi kaise sab ho gaya
Nu știu cum de s-a întâmplat totul atât de repede
Badal gayi meri duniya
S-a schimbat lumea mea

Tujhko paa hi liya
Te-am obținut
Ab har din hai naya
Acum fiecare zi e ca nouă
Kuch bhi kar jaaunga
Voi face orice
Jo tu hai mere pas
Dacă tu ești alături de mine

Paa hi liya
Te-am obținut
Ab har din hai naya
Acum fiecare zi e ca nouă
Kuch bhi kar jaaunga
Voi face orice
Jo tu hai mere pas
Dacă tu ești alături de mine
Paa hi liya
Te-am obținut
Tujhko paa hi liya
Pe tine te-am obținut

7 Comments (+add yours?)

  1. Ankita Lokhande
    Jan 13, 2015 @ 19:41:40

    este frumoasa melodia si versurile sunt de asemenea😀 ca intotdeauna 🙂

    Reply

  2. floryflory
    Jan 13, 2015 @ 16:55:20

    Ce melodie! Te unge la suflet!
    ps: din nou Sanaaaam!!! :))))

    Reply

  3. Carmen
    Jan 13, 2015 @ 12:37:27

    multumesc, imi sant tare dragi acesti tineri cu vocile suave si melodiile lor atat de frumos interpretate

    Reply

  4. Jiten Purohit
    Jan 13, 2015 @ 10:01:24

    Nice Song🙂

    Reply

Lasă un comentariu

