Filmul săptămânii: HATE STORY 2 (2014)


valabil pentru săptămâna 59: 12-18 ianuarie 2015

Hate_Story_2_(Poster_01)

Prima oară când m-am apucat să-l văd mi s-a părut că nu are nici o logică, ce e drept, era mai mult beznă și nu reușeam să disting personajele (de, mi-a trebuit film imediat după lansare…). Însă l-am revăzut în vacanță și mi-a plăcut mult. Se ridică la așteptările unei povești de răzbunare autentică.

Înainte de a vă dezlui două-trei lucruri cu privire la acțiunea peliculei, vreau să vă spun că am apreciat tare mult modul în care și-a făcut meseria Surveen Chawla (o aveți și în poster). Din câte îmi aduc aminte, e rolul ei de debut, însă l-a executat fără cusur. Se vede cu ochiul liber că a interiorizat totul, a gândit și a încercat să dea profunzime personajului interpretat. De la o tânără mereu speriată de consecințele pe care le poate suferi în urma încălcării regulilor impuse de un iubit posesiv, la destindere și căpătarea curajului de a visa și a zbura către libertate alături de persoana îndrăgită, la crearea unei noi identități și conturarea unei determinări de neconturbat – evoluția personajului este demnă de urmărit. Ce se întâmplă atunci când încrederea unei femei este trădată și e rănită atât de profund încât nimic nu îi mai poate repara sufletul rupt în mii de bucăți este povestea prezentată în film. Mai mult decât atât, cum se termină jocul de-a șoarecele și pisica dintre o tânără inițial vulnerabilă, acum complet transformată deoarece nu mai are nimic de pierdut, și cel care și-a arogat dreptul de proprietate asupra ei.

E un film care m-a ținut în priză și care mi-a hrănit dorința pentru un sfârșit în care omul preia controlul. Nu mi-a înșelat așteptările. Merită să vă dedicați câteva ore din viață pentru a-l urmări. Vizionare plăcută și aștept opinii.

Muzica mi se pare în regulă, cu câteva piese excelente: pentru următorele găsiți traducerea – AAJ PHIRKABHI AAYINE PE și HAI DIL YE MERA.

3 Comments (+add yours?)

  1. Scorpya Cristina
    Jun 07, 2016 @ 07:27:46

    Sincer, iti recomand Hate Story 3… l-am vizionat din curiozitate si pentru ca eram curioasa sa-l vad pe sotul Bipashei, de care, yeah, m-am indragostit! A naibii norocoasa! In fine, atat mi-a placut HS3, ca repede sa remediez cu anterioarele… dragutele, dar 3 da clasa la ambele😀 Si rar, se intampla ca intr-o franciza, cel mai recent sa fie mai bun ca precedentele, fie ca vorbim de indiene sau americane! Iata exceptia!

    Reply

  2. Ankita Lokhande
    Jan 13, 2015 @ 19:45:50

    un film foarte frumos si da merita vazut mie una mi se pare diferit de celelalte filme cu razbunari….o recenzie frumoasa🙂 si filmul are melodia mea preferata aaj phir😀 bine si celelalte🙂 si prima parte a fost frumoasa hate story defapt de acolo incepe adevarata poveste😀

    Reply

Lasă un comentariu

