Filmele anului 2015. Ce veți alege?


Mă gândeam să vă adresez două întrebări:

  1. Care sunt filmele voastre preferate din 2014?

  2. Ce filme veți urmări în 2015? (mai jos aveți variante)

Ar fi interesant să lăsați și un comentariu cu alegerile voastre, să vedem cam pe unde se situează alegerile voastre și care se anunță cel mai așteptat film.

 

12 Comments (+add yours?)

  1. Ankita Lokhande
    Dec 31, 2014 @ 16:56:21

    La Multi Ani!!😀🙂😉

    Reply

  2. Ankita Lokhande
    Dec 31, 2014 @ 16:53:31

    Eu astept cu nerabdare filmele Tamasha cu Ranbir si Deepika😀
    Jagga Jasoos cuRanbir K si Katrina
    Fan cu SRK🙂
    abcd2🙂
    Dil Dhadakne Do cu Ranveer Singh Priyanka Chopra Anushka Sharma😀🙂
    Bombay Velvet cu RK😀
    Piku cu Deepika
    PHANTOM cu Saif Ali Khan si Katrina Kaif nu i-am vazut jucand impreuna niciodata😀 abia astept filmul asta
    Roy cu RK SI Jaqueline Fernandez
    Khamoshiyan cu Ali Faizal si Gurmeet Choudhari🙂
    Hawaaizadaa cu Ayushmann Khurrana😀
    Dolly ki Doli Alone cu KSG si Bipasha🙂
    si Tevar cu Sona si Arjun🙂

    Reply

  3. iuly
    Dec 31, 2014 @ 12:48:01

    Dintre toate filmele din 2015 abia astept “Bajirao Mastani”, “Fan”, “Piku” si as mai adauga si “Tamasha” (deci toate cu Deepika😀 ). Am auzit ca s-ar lansa un film si cu Aishwarya Rai, dar nu stiu cum se numeste, oricum abia astept sa-l vad si pe asta. Din 2014 mi-a placut “Ek Villain” mult, dar si “Highway” , “Happy New Year”, “Bang Bang”, “Mardaani”, “Queen”, Shaadi Ke Side Effects” si “Gunday”.
    Apropo de Deepika, ce parere ai despre “Finding Fanny”? Pe mine sincer m-a cam dezamagit.
    PS: Ca tot mai sunt cateva ore pana la anul nou iti urez un calduros LA MULTI ANI!😉

    Reply

    • Hedwig Silver
      Dec 31, 2014 @ 13:13:50

      finding fanny… mai rar așa porcărie… dar mă așteptam, după trailer, am zis că o să fie o ciudățenie a naturii…
      cel cu Aish parcă se va numi Jazbaa (asta dacă țin eu bine minte sau dacă nu au schimbat deja titlul)

      PS: La Mulți Ani și ție!

      Reply

  4. floryflory
    Dec 30, 2014 @ 19:38:47

    Eu asteptam doar Tevar si Alone (doar de ele stiam), dar cu postarea ta am aflat si de altele, pe care acum le astept cu nerabdare: Dolly Ki Doli, Hawaizaada, Bombay Velvet.
    La filmele astea nu am gasit trailerele, deci nu stiu daca imi vor placea sau nu. Daca ai gasit trailerele, da-mi-l si mie: Bajrangi Bhaijaan, Bajirao Mastani si Fan .
    Filme vazute din 2014: Hasee Toh Phasee, Shaadi Ke Side Effects ( a fost taare scena cand i s-a rupt apa lui, apoi si a ei: “Mi s-a rupt apa! spune ea. “Si mie! spune el. Si cand isi da seama ca ea este mai importanta, intra in panica. Ce-am mai raaaas), Humpty Sharma Ki Dulhania , Daawat-e-Ishq, Happy New Year ( m-am abtinut sa nu il vad pe net ; mi-a fost foarte greu avand in vedere ca aparuse pe net de ceva timp, pe fb il tot laudau si i-ai mai facut si tu o recenzie ce mi-a starnit curiozitatea, dar am rezistat si l-am vazut la cinema. Si cu ocazia asta am corupt si cateva persoane care nu aveau o parere prea buna despre filmele indiene).
    2013: Shuddh Desi Romance , a fost taaare ciudat si la un moment dat putin enervant din cauza scenelor cu nuntile: faci nunti peste nunti ca sa fugi de la ele😐
    Am mai vazut un film din 2012 care desi s-a terminat cam urat mi-a placut tare mult si l-as mai vedea de cateva ori: Ishaqzaade.
    Preferate? Toate mentionate cu exceptia celui din 2013🙂

    Reply

    • Hedwig Silver
      Dec 30, 2014 @ 20:43:29

      păi stai așaaaaaaaa că trailer-ele apar cam cu o lună înainte de lansare; eu am luat cele mai importante sau mediatizate titluri care au anunțat deja o dată a lansării (mă rog, unele pot suferi modificări, dar asta deja nu mai ține de noi)…
      mă bucur mult că sunt o grămadă de filme din 2014 pe care nu le-ai văzut și pe care vreau să le recomand😀; da, nici mie nu mi-a plăcut shhudh desi romance, nici nu cred că m-am uitat până la sfârșit…

      Reply

      • floryflory
        Dec 30, 2014 @ 21:02:08

        Daca sunt multe filme din 2014 pe care nu le-am vazut, atunci da-i bataie si insira-le aici ca sa imi aleg🙂
        L-am vazut eu pana la sfarsit: Parineeti si Shusant pana la urma dau cartile pe fata si se hotarasc sa se casatoreasca, daaaar fug amandoi de la propria nunta si se intalnesc la Parineeti acasa, dezvaluindu-si motivele care i-au facut sa se paraseasca reciproc la altar(ce ciudat suna asta): invitatii sunt fericiti doar de fatada, nunta e facuta doar pentru bani si mancare(parca),deci totul este fals si ei nu simt nevoia sa se uneasca printr-o casatorie ca sa fie impreuna. Merg pe principiul ca mai bine sunt impreuna pentru ca asa vor decat sa fie impreuna din obligatie, ca asa cere casatoria (sau ceva de genul). Poate ca sunt mai dura(sau poate nu), dar filmul mi s-a parut o porcarie. Dar cum am mai zis, fie ca imi place sau nu, ce incep trebuie sa si termin.😉
        Aaa, de lasat comentariu am lasat, dar am uitat sa votez; o fac acum.😀

      • Hedwig Silver
        Dec 31, 2014 @ 13:11:43

        bine că nu mi-am pierdut timpul; de asta am și renunțat; și mie mi s-a părut o porcărie; cât despre filme, îți dai seama că nu ți le înșir… pe urmă eu cui mai fac recenzie?😛

      • floryflory
        Dec 31, 2014 @ 23:59:14

        Ok, atunci cand imi recomanzi un film, pune-i o steluta la titlu.🙂

      • Hedwig Silver
        Jan 01, 2015 @ 13:28:52

        toate recenziile sunt de urmărit; nu prea recomand filme care nu mi-au plăcut😀

Lasă un comentariu

